Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Kajsa Varg - 19 mars 2010 22:46

Så bra att Claudia gick vidare,nästa Fredag så är det jag som tänker rösta ordentligt ,för dt är det jag sparat mig till:-)

                                          

  


Av Kajsa Varg - 19 mars 2010 22:17

Ja då har man klarat av ett arbetspass till då,men hu vad trött man blitt o värken efter ja den ska man inte prata om,F-Fn.

Han hem o sova 2 timmar sedan kom guben in o väckte mig då var det dags för att åka till arbetsterapeuten,fick pröva ut ett annat stöd till handen,sedan så ska jag sova med handskenorna på så att händer o handleder blir avlastade under natten.

Sedan fick jag lära mig lite gymnastik för fingrarna o fick med mig hem en fyrkantig svamp som jag ska krama o trycka mina fingrar i sedan så ska det göras långsamt för svampen liksom jäser ut långsamt efter jag kramat den.

Sedan blir det ett återbesök i April igen,så får vi se hur det gått.

Efter detta åkte vi o handlade mat,sen blev det röda korsets Bikupan,uj va med folk det var där.

Hittade massor med dukar i påsktema som de sålde för halva priset tänk en stor fin duk för 10 kr. och  7.50 köpte flera st.Sen hittade jag en gammal Plupp bok som en flicka fått av sin far 1958 den ska jag ha att läsa tillsammans med Embla.

Sen har de ett fik där så vi satt oss o tog en macka o en gobit så billigt fika o medans vi sitter där så kommer en gammal arbetskompis så hon kom o satt sig hos oss så det blev en trevlig stund.

Ockh sist men inte minst så åkte vi sedan till Ikea o handlade lite prylar,sen blev det naturligtvis pizzaslice o dricka o efterrätt en mjukglass,bara älskar deras mjukglass.

Nej nu ska jag avsluta detta med ett par trevliga bilder från förra helgen när vi var hos dotra o åt o lilla Embla varit på kalas hos en dagiskompis.Måtte varit ett lyckat kalas de hade pysseltema i prinsessans tecken.

Och med dessa bilder önskar jag er en underbar helg med era nära o kära.Stora helgkramen på er.

  

Här varè dukat,men hoppsan här hamnade Embla o Christ,på bild:-)

Den goda o vackra maten.

  

Vårt  underbara barnbarn.

   

Denna fina prinsess skylt har Embla gjort alldeles själv.

  

Sedan så har vi ju skylten Agnes gjort alldeles själv till hon skulle till Globen på melodifestivalen.

  

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards