Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Kajsa Varg - 17 mars 2010 13:29

Igår kväll kom Embla hit för hennes mamma hoppade in extra för en tjej på jobbet inatt eller tidig morgon passar nog bättre.Senare på kvällen så gjorde jag en beställning på pärlor,tokig man är bara handlar o handlar kanske gör nåt halsband eller nån liten grej,o inget säljer jag,undrar hur mycket pengar man gjort av med på dessa pärlor:-)med de är ju vackra att titta på.Ska försöka lägga ut lite smycken om det är någon seda n som fastnar för något så får ni gärna handla av mig.

Vi var upp tidigt o hade iväg lilltjejen med bussen,sedan åt Embla o jag en stadig frukost har börjat med frukost välling nu varje morgon efter magsjukan o magen känns mycket bättre.

Sen ville Embla att jag skulle läsa Mästerkatten i stövlarna,när den var klar somnade vi båda 2 plus 2st.hundar bredvid oss.

Men nu har vi ätit potatisgratäng o ytterfilè o varit ute i det fina vädret,Embla åkte pulka på vår pulkabacke o jag satt vid magasinsväggen o gottade mig i den sköna varma solen.

Sedan kom tonåringen hem från skolan tidigt hon mådde inte så bra i magen,men det fixade vi med Ipren o vila.

Nu har lilltjejen kommit hem från skolan så nu är det dags för en fika tillsammans.

Ha en fortsatt underbar dag i detta väder sååååå himla skönt.

    



Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards