Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

INGET VIDARE.

Av Kajsa Varg - 28 februari 2010 17:44

Idag hade guben o jag bestämt vi skulle åka med tjejerna in till Uppsala på bio.

Men det blidde till att vara hemma istället,minstingen är magsjuk riktigt ordentlig stacka`r`n.Det är den tråkigaste dagen o hon är så ledsen för hon mår så dåligt.

Fåre hoppas vi andra klarar oss,tur man har både ytsprit o handsprit hemma har börgat med det sedan vi hade kräksjukan för 2 år sedan,det är jättebra att rengöra med.

Snart ska vi andra i familjen äta soppa med rostat bröd,sedan ska jag ta en omgång med hundarna plocka hår i öronen det lilla som finns och borsta igenom pälsarna på tjejerna på mitt nya bord.

Är så himla skönt att ha ett trimbord,men får nog göra någon slags förhöjning så bordet kommer lite högre upp i och med att det blir jobbigt för mina armar.


Vad tyckte ni om låtarna igår då?jag röstade iallafall på tjejen som varit med idol,alltså inte Cibell hon med den enorma rösten hette hon Ewa tro,minnet är ju lite kort liksom.

Tyckte nog att det var den bästa omgången med låtar igår faktiskt,men nog finns det bättre.

Men den ljusa tjejen (Ewa) den låten gillade jag faktiskt,och hon har ju enorma röstresurser.

Nej nu måste jag trilla iväg till lilltjejen.

HA DET SÅ GOTT ALLA,INGEN NÄMND INGEN GLÖMD.kRAMIZZZZAR PÅ ER,SNART ÄR DET VÅR:-

                                            


GRATTIS LENA PÅ DIN DAG HOPPS DEN BLIR UNDERBAR O MED MÅNGA PAKET.sYND MAN INTE KUNDE LEVERERA TÅRTAN SJÄLV.

HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA,PÅ DIN DAG IDAG.

En vacker ros från min trädgård giver jag dig min vän.

Sen han under är efterrätten:-)

                                                  

       

                                                 


                                                 

 
 
Lena

Lena

28 februari 2010 20:22

Hej Vännen!
Tack snälla snälla du för den fina rosen och grattiset,jag blir såååå glad.Härliga sportlovsbilder och på isprinsessorna.Återkommer och läser här hos dig sen,är lite fullt upp nu för mig.
Många många kramar till dig från mig

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Cia

Cia

1 mars 2010 08:19

Hej vännen!
Har inget mönster till ngn dammsugare, kan inte va så svårt i och för sig men måste inhandla lite chokladbrunt garn i sådana fall.
Själv är jag inget fan av Anna utan jag älskar ju helt enkelt Jöback:)
Ha det gott/Kramizar

http://www.ciabel.bloggplatsen.se

 
Ulla

Ulla

1 mars 2010 18:04

Hejsan Karin, vad roligt att du gillar mina sockor, självklart stickar jag till dig, säg bara vad du vill ha för färg och storlek.
65 kronor för barn upp till storlek 36 och vuxna 85kronor.

http://www.ullasglitter.se

 
Lisa

Lisa

1 mars 2010 19:08

Usch stackars din lilltjej som har åkt på Magsjukan Det är ju det värsta som finns,,Våran Lilla rasheed har också varit sjuk i helgen,,Jätteförkyld och en hemsk hosta,,han kräktes också i Lördags kväll och då trodde vi det var kört,,Men det var nog mest slem av allt hostande för han blev piggare på söndan,,Men den kraftiga magsjukan går på hans dagis så man åker väl dit snart usch! Har också handsprit hemma som är som du sa jättebra till rengöring också..
Hoppas ni klarar er ifrån den iallfall!
Kram till dej och en extra krya på sej kram till Lilltjejen..

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards