Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Kajsa Varg - 26 februari 2010 00:14

Idag så hade vi en hel flock med Domherrar som var o åt vid f.bordet

Men tror ni det gick att få bra bilder,Nej tack! de är så skygga av sig,men lyckades iallafall fota en genom fönstret.Visst är det underbart vackra fåglar.

 

Sen ni som kan,KOM IHÅG ATT HJÄLPA TILL ATT MATA RÅDJUR O FÅGLAR;TRASTARNA T.ex är några som igentligen är flyttfåglar,men som valt att stanna o de behöver få mat i sig.

Rådjuren såg jag i en tidning att de har det kämpigt just nu att få tag i mat o vätska,så ni som kan,snälla ställ upp för dem,det tänker jag göra.

Har lagt ut lite hö sen lägger jag ut äpplen,kanske ha ut en balja vatten på kvällen .Här har nu rådjuren hos oss kommit in i trädgården o försöker skrapa fram mat o sedan så tar de frön i fågelbordet.

Imorgon ska jag fråga i affären om de har gammal frukt som de sorterat bort o ibland slänger de faktiskt fin frukt, o istället för att slänga så kan man mata rådjuren med det istället.

Natti Natti med er alla goa människor i detta avlånga land.Tänk imorgon är det ju Fredag igen.

Sov så sött med er.


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards