Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Ikväll blir det jobbet.

Av Kajsa Varg - 18 februari 2010 18:48

Har varit både hos sjukgymnast ,kurator,arbetsterap, denna vecka,så jag har inte hunnit varit inne o skrivit på ett tag.

Sen när det varit tid så har jag borstat o badat hund,måste erkänna att jag varit inne o läst hos några av er,men mer har det inte blivit.

Nu är jag framme vid kvällen,halv nio åker jag till mitt jobb o ska börja arbetsträna sen går jag av i morgon bitti 07.00 eller om det är 07.30

Jag ska bara gå med men det blir ju iallafall att jag kommer att hugga i så vi får väl se hur det går,men måste erkänna att nog känns det konstigt har ju inte varit på mitt jobb på ett år,men sätter man inte igång att jobba på sitt jobb så måste man stå till arbetsmarknadens förfogande eller bli utförsäkrad.

Men det är bara att sätta igång,funkar det inte så har jag iallafall försökt.

Sen igår var jag till arbetsterapeuten o det var en glad o gullig dam i sina bästa år,hon kollade mina handleder som jag har så ont i o troligtvis så är det karpaltertunneln som spökar.hon kollade upp vissa saker o då domnade mina fingrar bort.

Nu har jag prövat ut en massa stöd skenor,så jag ska ha en på var hand när jag sover o jobbar sen en smäckrare sak dagtid o de är såååå skönt att ha dem.

Sen har jag fått lära mig hur jag ska arbeta med händerna handleder,o övningar jag ska göra o tänka hela tiden på hur jag arbetar o håller handlederna ej böjda de ska hållas raka så jag inte stoppar flödet,kanske blev lite krångligt skrivet men men.

Ha det så gottalla goa bloggarvänner i morgon bitte när barnen åkt till skolan så passar jag på att låna grabbens dator o kikar in hos er.Hörde förresten att i helgen(lördag)ska det komma 1,5 dm.snö


ÖNSKAR ER ALLA I VÅRT AVLÅNGA LAND EN UNDERBART GO FREDAG,

Kraaaaaaaaamiz på er alla vänner.

Varsågoda delar med mig av rosorna till er underbara bloggarvänner.

  

 
 
Kerstin

Kerstin

18 februari 2010 20:02

Ja det är hårt att vara sjukskriven nu...de slår på en redan utsatt grupp! Hoppas det går bra för dig men det är ju som du skriver att du försöker i alla fall! Om inte händerna funkar så kan man ju inte göra så mycket,,,
Vilka vackra rosor du delar med dig av!
Ha nu en Trevlig Fredag och massor av kramar ifrån oss!!!

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Ewa. Hillbom

Ewa. Hillbom

18 februari 2010 22:42

Hej min vän.
Hoppas att det gick bra för dej i natt. Ja, inte ska man vara sjuk i Sverige i dag, men jag vill inte ha Alfons Åberg som styr i dag i vårt land.
Mina älskade puppisar mår jätte bra. hoppas att du får en bra helg.
Kram Ewa

http://www.kennelprimapore.se

 
wiper

wiper

20 februari 2010 12:56

Tack för dom fina blommorna som jag tar med mig till min blogg ;)

Förstår att det känns jobbigt när du inte jobbat på ett år. Hoppas det gick bra ändå. Jag har arbetstränat 10 gånger och gått igenom alla kvarnar tills det inte gick längre tyvärr.

kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Anneli

Anneli

21 februari 2010 12:04

Vad bra att du får hjälpmedel som kanske gär det lättare för dig, Sorligt att du måste ut och jobba då du inte känner dig pigg... Blir så arg att det är sån jakt på dom so är sjukskrivna idag... Det är bedrövligt ja, riktigt sorgligt!!

Värmande Kramis Karin

http://pottipotti.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards