Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Bilder från promenaden.

Av Kajsa Varg - 8 februari 2010 01:44

Här kommer bilderna från Söndagens promenad.Vilken lycka!plogad promenadväg.

  Den gamla smedjan,stora Finndalen.     Den gamla smedjan tagen från gaveln.  Byggnader vid stora Finndalen.kolla in till vä. vilka timrade knutar så vackert.    

Vass fotade i motljus vid ån som går mellan Testen o Tjärven. 

  En översnöad tomte som glömt var han kom ifrån,med julklappsäck på ryggen med paket i, o en ölburk i ena handen. Hjördis som tittar efter husse. Hjördis o Chisa,Chisa är den med jacka.  Är detta ett hundspår eller?????Det var ganska så stort.    Här kommer Chisa o Hjördis springande 2 hundar i 1.  


D  

Denna snögubbe var väl läcker inte kunde man ju gå förbi denna utan att fota.


G

Gu

Guben med hundarna. 

   

       

 
 
Lena

Lena

8 februari 2010 08:26

Härliga vinterbilder Karin.Och den med istapparna var läcker.Vad mycket päls svartingarna har.fina vovvar.
Sköt om dig och ha en bra dag.
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

8 februari 2010 14:31

Vilka härliga bilder du bjuder på. Jag riktigt njuter. Dina små svartnosar är ju också oemotståndliga ;)

Ja du dom är jättefina dom gamla husen.

ha en fin måndag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
marsipanen

marsipanen

8 februari 2010 21:59

Det var en fin promenad!
I mitt förra bloggliv så lade jag ut en bild varje månad på precis samma ställe. då såg man hur naturen ändrade sig.
Du kanske skulle välja ut en av bilderna och sedan fota på precis samma ställa och visa hur det ser ut vid alla skifningar. Rätt kul faktiskt!
UnderCover har sina månadsbilder kvar
kolla gärna här
http://undercover.bloggagratis.se/kategori/17016-manadsbild/
Kramis!

http://marsipan.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

9 februari 2010 22:46

JÄTTEHÄRLIGA BILDER..Och säger som Lena Istappen var jättehäftig..Och Dina svartnosar är ju bara för Goa..
Kramen

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Anneli & Twix

Anneli & Twix

12 februari 2010 10:23

Åååå, Karin så härliga och vackra bilder... Solen gör verkligen att man själv också lyser upp... Längtar tills vi får det grad antalet så vi kan vara ute på prommisar idag har vi -22,9 grad burr!

Ja, så det kan gå då rivaliteten sätter igång, tur att ni var snabb och klunde sära på dom poch vad bra att Hjördis sa förlåt!

En ,msig helg önskar vi er alla ! Kram kram från oss

http://pottipotti.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards