Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Kajsa Varg - 7 februari 2010 18:17

Idag blev det länge i sängen,så underbart gott att sova sen har man ju 2 underbara hundar som ligger tätt intill o värmer.

Men till slut var jag ju bara tvungen att ta mig ur min underbara säng,bestämde att jag skulle ut på en långpromenad med hundarna.

Laddade bryggan innan guben o jag gick iväg med doggarna,sen när vi närmade oss skogspartierna så släpptes de lösa uj vilket ös det blev.

Ett underbart väder så det fick bli den långa rundan,trodde inte att det skulle gå att gå där men de hade kört med traktorn o plogat.

Så nu kan jag gå varje dag:-)om jag bara får arslet ur vagnen.men guben är ju sjukskriven denna vecka o ut behöver vi båda 2.

Mina promenadbilder kommer in senare för jag sitter vid stordatorn o vet ej hur det funkar så jag får ta guben till hjälp där.Vad skulle jag göra utan min gube.

På Måndag blir det städning o bakning...ja åtminstonde något av dem o känner jag mig så blir det bakning.

Kan inte tro men jag städade jämt förut damsugade varje dag o torkade alla golv,men sedan jag fick värken o gick på en kurs att lära sig avslappning o den som hade kursen hade fibro som hon också pratade om o att man måste lära sig att typ att lite skit i hörnen gör inget.

På Tisdag åker hela familjen o grabbens flickvän till Eckerö,då blir det smörgåsbordet med hela familjen helst hade jag velat att doggarna fått följa med också men det går ju ej,och skulle jag säga det till guben då fick han väl spader.

Tjejerna har idag varit ute o byggt en igloo,de var ute jättelänge,sedan när de kom in blev det varm choklad o ostmackor.


Ha det så gott alla goa som kikar in hos mig,ni är guld värda,men en ros till er alla den vackraste jag hittade så naturlig o enkel o vacker.VARSÅGODA

                              TILL ER ALLA VÄNNER SOM HÄR KIKAR IN.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards