Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Inte bara min dator.

Av Kajsa Varg - 5 februari 2010 15:34

Är det inte min dator som krånglar så är det något annat.

Försökt komma in på bloggen i nästan 2 dagar,men det har inte fungerat men nu sååå .

Är ju så förbaskat trött o bara vill sova men jag håller mig uppe med nöd o näppe:-)

Min mor vaknade upp ur narkosen i onsdags em. och allt hade gått bra,men hon får extra blod i dropp för hon förlorade en heldel o vad det sagts till mig för propprisken.

Men det är väl inte undra på också när hon äter blodförtunnande.

Så har jag varit på möte äntligen,så nu ska jag börja arbetsträna i näst nästa vecka en natt/vecka o gå utöver.

Men tror att det kommer att bli jobbigt,för jag klarar inte mycket,förrän jag får ont o blir supertrött och nu är det bestämt att jag ska gå utöver 10tim/natt.

Så det blir ju långa pass på en gång,men det fanns inte dagtid o jag tror samtidigt att det blir tungt att jobba dag.

Men det är bara att köra på och då har jag iallafall försökt.

Idag var jag till doktorn och fick sjukintyg,då passade jag på att fråga om min värk som ingen hittar något svar på,och då frågade jag eftersom jag vill veta om det är fibro.

Men då sa hon att har man ej hittat något så säger man eller ja att det är fibro men sen att eftersom jag inte mått bra så kommer värken ofta med in i bilden.

Men jag som inte litar så mycket på läkare,tror faktiskt inte på detta,eller så kan det vara men inte i mitt fall eftersom jag haft värken mycket längre.


Idag så har jag fått rivit upp det jag stickat 3 gånger,tänk har jag sluppit detta har jag nog haft sjalen klar till min mor.

Sen har jag knåpat ihop ett halsband o ett armband,men inte var det något vidare men sen tryter fantasin.

Sen ska jag senare försöka baka lite cornflakes drömmar,och kladdkakor.vankas kalas nästa vecka förstår ni.

Har bakat bullar i veckan stora längder med vaniljkräm liggande i mitten sn ska man ringla glasyr övermmmmmmm de är så goda.

Men mina blev som sagt alldeles förstora både på bredden o längden.

Så Embla trodde mormor höll på baka pizza i ugnen.

Ha det nu så gott alla goa bloggisar runt om i Svearikes land,ha det så gott denna Fredag o önskar er ett mysigt Fredagsmys med era nära o kära.

Ett armband i svart o vitt,Bergskristall vaxpärlor o svart mysig kedja.

  Löstagbart smycke med svart hjärta o krona.     Halsband av vaxpärlor.i lila o vitt.med stor bergskristall bumling.       Armbandet bergskristall. Stor Bergskristall bumlimg.silvertråd på mässing/koppar.    


 
 
Lena

Lena

5 februari 2010 17:11

Detsamma önskar jag er alla!EN riktigt mysig helg.Ojoj så fina smycken du har gjort.
Kramisar

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Kerstin

Kerstin

5 februari 2010 19:28

Det verkar som det varit strul på bloggsidan, bloggtown och flera bloggar, men nu verkar det funka!
Så fina smycken du gör...säljer du?
Så jobbigt för dig att ha värk och inte veta vad det är...hoppas du får svar om vad det är!
Vi önskar er en Trevlig Fredagkväll...nu ska det mysas, risken är att man somnar!
Kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Ladyinblue

Ladyinblue

5 februari 2010 20:14

Hej Karin, Du har en blogg-award inne hos mig.
Kramen

http://ladyinblue.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

5 februari 2010 23:51

Vad skönt att din mor vaknat och jag hoppas hon skall repa sig. Förstår att du varit orolig för henne. Min man äter varan efter sin stroke för ett år sedan. Vad skönt att du skall börja arbetsträna. Det gjorde jag också för några år sedan efter utbrändheten, försökte 8 gånger och sen gick jag på utredning och dom sa att jag gjort allt jag kunnat för att komma tillbaka men jag gick för länge innan jag drog i handbromsen. Jag visste inte att du gör smycken. Dom är ju jättefina så jag tycker verkligen du har lyckats. Bergskristall är jättefint.

Då får jag önska God natt för klockan är mycket
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

6 februari 2010 14:08

Hej karin!
Ja här har jag INTE ENS kommit in till bloggplatsen på 2dar så jag har haft lite smått PANIK!!
Nej jag hade inte fått nåt svar ifrån dej om du ville ha en Rosa Tröja till chisa,,men nu har jag hihi,,ska fixa till den då,,kikar in efter måtten hos cia!

Jag tycker att det låter som fibromyalgi du fått det borde dom väl kunna FATTA,,Jädrans läkare idag..
Vilka jättefina smycken du gjort du är ju suuperduktig!!
Ha nu en trevlig helg du med vännen!
kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

7 februari 2010 12:42

Hallåj!
Vad skönt att det gått bra med mor! Man får hoppas att det bara kan bli bättre från detta...
Jättefina smycken, du är en riktig pysselmoster, du ;) !
Se nu till att inte ta ut dig alldeles när du ska arbetsträna.... Kroppen måste få vara med på noterna!
Ha en härlig söndag och pussa svartnäsorna!
Kramisar

http://pudelfnatt.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards