Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Kajsa Varg - 22 januari 2010 17:11

Idag åkte jag till hembygdsgården och kom ihåg att ta kameran med mig.

Men  där vattnet brukar forsa fram och jag tänkte kanske få se mig en liten strömstare,ack vad jag bedrog mig allt vatten var ju fryset så klart.

Men hundarna sprang omkring o lekte o hade jättekul,synd bara att jäntan min som jag hämtade vid skolan hade ju bara skor på sig så det blev inget direkt pulsa i snön för henne.

Men vi var där ett tag med hundarna,och sen fotade jag lite,efter det åkte vi hem till stordotra och fikade sen hann vi ju fika med Embla innan hennes pappa kom för att hämta henne.

Emblaa hade ju sånt sjå med dockorna för de skulle ju bytas blöjor och de skulle sova,innan hon kunde åka hem till pappa.

Hon är ju bara så söt rackarungen,häromdagen ringde hon ju hem o skulle prata med mig o jag svarar,då är det en liten tjej i andra änden som säger LÄGET och sen flinar hon,tänk vad barn snappar upp överallt:-)

Kvarnen.

 

Kvarnen. 

 

 

Ett av de gamla husen.  

Axel i Smedstorp gamla stuga,som blivit flyttad till hembygdsgården. 

   

Gamla bodar.   Almunge församlingshem som skymtar bland träden,till vä.kyrkan bakom träden.   Hembygdsgården.

Dörren till Smedstorpet.

   

  



Mina svartvita ulltussar.

   

Chisa.

      

Hjördis.

       

Embla äter mellanmål.

            

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards