Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Kajsa Varg - 9 januari 2010 22:57


Ja idag har man inte gjort mycket,medans jag o hundarna låg hemma i sängen o sov åkte guben iväg till Fjällnora med barnen o åkte skridskor,sen var de i på fiket där o drack choklad med vispgrädde o kladdkaka med vispgrädde.

Minstingen sa när de sedan kom hem,oooohon lade på så mycket grädde så jag mår illa ja men du behöver ju inte äta upp allt sa jag.Då tittar hon konstigt på mig,ja men du tjatar ju jämt att jag ska äta upp allt:-)

Nej idag så har jag haft sån huvudvärk så jag har nästan legat hela dagen:-(

Men ibland blir man så trött på allt elände o värk så då kan man lika gärna ligga o sova.Min mor fick ju en storkraftig stroke för snart ett år sedan,sedan var hon på(mammografi)fast hon fick ta med ultraljud i stället för hon kan inte röntgas.De såg då en stor sak sa de så de tog ett prov på en gång,så nu är det bara att vänta i 3 och en halv vecka innan svar kommer.Men de sa ju att det behöver ju inte vara något,men är inget vidare eftersom,hennes mor o syster dog i detta.Men får.... ja det är bara att vänta så får vi sen.


Min grabb gav ju upp Manchester o kom hem,det var bara så bedrövligt tyckte han o han orkade inte med att frysa så pass,för de var verkligen kallt där.

Sen så gjorde han ett prov i skolan så han fick reda på vilken nivå han låg på i Engelska och han låg kvar på level 7.Så han gör Cambridge provet i sverige istället.

Min son hade köpt hem lite gott te till mor sin och godis till lilltjejen och en fin T-shirt till tonåringen med engelska flaggan.

kraaaaaaaaaamm på er alla goa vänner,ha en mysig Söndag.

Godis asken som är en sparbössa .

   

Baksidan på godis asken hunden som lyfter benet mot telefonkiosken:-)

       

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards