Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Kajsa Varg - 29 september 2009 15:04

Idag åkte dotra till husläkarmottagningen här hemma,Embla är så förkyld hon har kissat ovanligt mycket rinniga ögon m.m.så dotra ville kolla upp så hon inte hade urinv.infektion eller något annat.

Hon fick tid snabbt idag,för dotra tyckte hon blitt sämre.

Sköterskan där hade vad jag förstått guben min skällt ut dotra  för flickan Embla var uttorkad och fått för dåligt med mat.

Men doktorn hade iallafall sagt till att så var inte fallet,och det ska väl till o med jag förstå som såg efter Embla igår att hon inte fått för lite mat o var uttorkad.

FAN !va förbannad man kan bli!dottern som lever själv med sin lilla tjej jobbar fast som KOCK o har ett extra jobb och har ensam vårdnad .Sen ska man få höra någe dyligt,ska man verkligen lägga på dem sådana anklagelser så att de ska må ännu sämre.

För nu var det så att lilla Emblas blodsocker låg på eller lite över 10 så läkaren skickade in dem till barn akuten direkt.

Bara att få reda på sådant mår man säkerligen dåligt av.

Själv mår jag redan uselt sen får man reda på andra saker som man mår pyton av o blir ledsen över,sen att Embla ska få diabetes     Steninge o embla   embla furuvik   Embla åker karusell   .Får väl höra mer när de kommer från sjukhuset,kan ju inte komma i kontakt med dem för hennes telefon är avstängd (Så nu blev det ingen sagoläsning för mig  Tårar tårar usch:(,nu får jag  guben o äldsta sonen åka o städa lägenhet istället.Så får vi hoppas på att det går bra,men jag hoppas att det hela kan visa sig vara något annat.


Av Kajsa Varg - 29 september 2009 11:21

Mot kvällningen i går så blev värken i min kropp värre,vänstra sidan hela benet tårna ländryggen och framsidan på min axel.När jag sedan skulle lägga mig så blev det värre i ländryggen och hela kroppen allt verkar ha stelnat till,vid 3 tiden hade jag fortfarande inte somnat.

Jag gick upp en stund var tvungen att ta 2alvedon men vad hjälpte det sen fick guben massera salvan Aloe vera heat lotion en väldigt bra muskelsalva,men jä-lar ont i skinnet allt men somnade sen till slut konstigt nog.Kanske det var det guben som slog nåt hårt i huvet på mig,han ville väl sova stackarn som skulle upp tidigt o åka till jobbet.

Tänk om man finge byta kropp,denna värk har jag varit utan länge nu men kände att det var något på gång när vi åkte upp till stugan.Mina fingrar värkte ytterst lite o blev lite tjockare o stela,så jag fick ej på mig mina ringarhoppas jag inte ska råka ut för en långvärkande kropp igen men det känns ju inte bättre.

Men sen när jag skickat iväg min Agnes till skolan så åt hundar o jag frukost sen ut en stund men ack va det var halt på verandan matte höll på att dratta på arslet regn plus kyla =is och Hjördis tyckte det var väldigt märkligt hon luktade o halkade sig fram.Ja de små är för roliga att titta på när det är något nytt som dyker upp,undrar vad hon tänker när snön sen kommer.Efter när de varit ut en stund så gick vi sen alla tre till sängs igen och sov en stund till det var välbehövligt för oss alla tre som det verkade för fyrfotingarna la sig med en gång ner hos mig o somnade.

Soligt och fint ute så ni får ha en underbar dag.en bra dag  

  Denna vackra skyddsängel är till Dig Lena och alla andra bloggarvänner,Varsågoda att ta den med er.














Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards