Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Skogsbesök.

Av Kajsa Varg - 18 september 2009 16:18

Tog en låååååååång sovmorgon idag är så förbaskat trött,skulle nog lätt sova dygnet runt känns det som.

Dotra är hemma från skolan på grund av halsont och huvudvärk,hon hade kokat kaffe åt sin mor,stackarn vad hon tjatade att jag skulle kliva ur sängen.Tills slut kom jag iallafall upp,borde ha datorn vid sängen och läsa Lisa`s blogg varje morgon,man blir ju så pigg och glad av att läsa hennes inlägg,en härlig bloggare.

Nej nu ska jag o guben upp i skogen med pudlisarna och köra lite inkallningsträning och mycket bus och lek.

Ha de som syrran säger.

 
 
Lena

Lena

18 september 2009 16:37

Hej Karin!
Ha det så bra i skogen med svart trollen,hihi!!en skön dag,så varmt här.Det finns mycket fina stenar där,runda & släta.Lite jobbigt att gå innan man kommer fram.Men det är det värt.Jätte fina bilder från stugan,vackert!
Ha en bra helg!
Kramar Lena & Alina

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

19 september 2009 00:54

Tack för tipset att kolla om min servettdam har nån stämpel ;) skall genast kolla igenom henne. Tar till mig tipset att ta med henne.

Tråkigt att du är så trött men ibland blir det bara så och jag är också det i perioder. Håller med dig Lisa är toppen och så rolig att man blir glad och stimulerad ;)

Hoppas du haft en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Primaporskan

Primaporskan

19 september 2009 10:49

Hej min vän.
Hoppas att allt är bra. Såg att du ville ha en sådan bil som vi har, den är jätte bra med plats och skön att åka i, du får ta en triss med vinst.
Så skönt att åka till stugan fina bilder på den. Hoppas att ni får en trevlig helg, pussa pudlarna från mej. Kramar Ewa och rödtopparna.

http://primaporskans-dagar

 
Anneli

Anneli

19 september 2009 10:55

Hoppas att du har fått en lååång sov morgon idag med och att du känner dig lite piggare. Vilken gullig dotter du har som kommer med kaffe till mor, inte illa.
Krya på dig och trevlig lördag önskar jag er alla!

Kram Anneli och Twix vill givetvis vara med på ett hörn han skickar tassar till era underbara pudlisar

http://pottipotti.wordpress.com

 
Sussi

Sussi

19 september 2009 13:09

Vad härligt med sovmorgon. Tog mig en i morse. Klev inte upp ur sängen förrän kl 10 :-) härligt!!!

50 kr styck.. Vilket pris! Det var verkligen dyrt det..
Jag har chans att beställa fler kräftor för infrysning sen så hoppas verkligen jag gillar dom..

Ha en härlig lördag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards