Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Kajsa Varg - 16 september 2009 23:02

Tack snälla goa Lisa för plåstret,Med plåstret hoppas jag nu att det snabbt går över.Doktorn sa att det hör till förkylningen Viruset så det är bara att vänta och se med plåstret nu.Bra med plåster som hjälper mot allt Glad

                                                  
                                                                    
 

                     


       

                                                  




                    

Av Kajsa Varg - 16 september 2009 22:21

                                                  
                             

 Men kan man bli någe FÖRBANNAD har skrivit om dagen idag,när jag läst igenom allt rättat fel o.sv visst det tog ju tid.Man är ju ingen jävla journalist maskinskriverska.Trycker på spara inlägget,då kommer det upp att jag blivit utloggad.VARFÖR,tycker om jag varit utloggad då ska man väl inte kunna fortsätta skriva.eler att det jag skrivit blir kvar men att det kommer upp en varning först det vore ju inte så dumt,när man suttit och jobbat med detta.

Är det fler som råkat ut för detta.    

Av Kajsa Varg - 16 september 2009 00:13

natti  


                     SOV SÅ GOTT ALLA MED MÄNNISKOR.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards