Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Kajsa Varg - 15 september 2009 23:49

Ja nu var det dags att stänga bloggen för ikväll,Ska här visa vad svärfar kom med på kvällningen,så nu har jag stekt svamp mmmmm vilken doft,sen har jag kokat lingonsylt och sen blev det svamp över till att torka som dottern ska få.Imorgon bär det av till Uppsala ska till Årsta vårdcentral sen ska guben och jag kika på bil.

Vi ska köpa en större bil så Hjördis och Chisa kan få ett ställe för sig och sin hundbur.

    


Av Kajsa Varg - 15 september 2009 21:01

                                                  
                          

Ja då har man försökt se idol,men det är inte lätt.Man får se lite här och lite där,6-åringen har ju lärt sig hoppa rep och hon hoppar hela tiden.Sen har de ju lärt sig ramsor till när de hoppar,hela tiden var det titta mamma nej titta nu mamma,nejnu kan du titta.De ska ju ha en hopptävling i skolan så hon övar hela tiden,otroligt nära hon krossade mina samlartallrikar PHU.

Många bra sångare fanns det iallafall i Gävle,och en som sjöng Duffy hon sjöng ju toppen bra.  

Ja lilltjejen ligger i träning på läsningen också oj!vilket intresse,hon è så söt o go ungen.       

Filmen på Hjördis och Chisa i Herrgårdsparken dröjer,filmen finns i mobilen och han kan liksom inte få in den

whupps det lät de.                   Herrgården  

Nej nu ska jag in och beställa mer pärlor,måste försöka ta mig i kragen och göra lite saker nu.Men som alltid måste ju faktiskt inspirationen infinna sig om det ska bli nåt och den ligger nästan på nivå 0.

Ha en fortsatt skön kväll . 

Av Kajsa Varg - 15 september 2009 16:45

                                                                                           

             

Ja då har jag klarat av allt det jag ska,men när jag var hos doktorn blev jag så sur för 3 st.kom in och fick ta prover före mig.Jag gick och sa till så till slut fick jag komma in och ta proverna 25-30 min fick jag vänta blä!!!!!Skrikandes

Sjuksriven okt.ut sen sa jag att jag inte ville fortsätta att ta mina tabl.mår ju så dåligt av dem så nu ska jag trappa ner på dem.Sen får vi se,skulle ju vara kul att få må bra nån gång och komma tilbaka till jobbet.

Nu har lillsnuttan o mor hennes åkt på babysimmet så nu får de en skön stund tillsammans.

Sitter nu i fotöljen och kopplar av mitt huvè spränger o värker likadant i nacke/bakhuvudet.Har kommit i samband med förkylningen.

Just det,var ju ut med hundarna tillsammans med Carro och hennes Minna Japansk spets tror jag det är.Tänkte att hundarna kunde leka av sig en stund o bra för Hjördis att träffa en annan hund.

Men kärahjärtanes så fort vi släppte dem på ängen så tjöt Hjördis som hon fått kniven i sigFörvånad,men det hade ju inte hänt något.Minna var ju långt ifrån också och brydde sig inte om lilla Hjördis,hon tjöt nästan hela tiden som en stucken gris Minna   så där behövs det träning.Eller så tyckte Hjördis hon hade fel färg bara, för hon är ju så vackert vit i pälsen. 


Här kommer kort på mitt b.barn som var på besök idag.

  

Sen gosi gos med Hjördis,fast man måste vara på sin vakt för hon kan vara väldigt hård, men menar väl.

  

Av Kajsa Varg - 15 september 2009 09:08

                                                   

                      

Ja då var man uppe med tuppen,än finns det hopp.Barnen hade sovmorgon så jag bestämde mig för att köra dem till skolan idag.Är ju inget vidare att vara bussbarn för då får man ju faktisk aldrig sovmorgon,då är man tvungen att åka när bussen går.

Idag ska jag till läkaren på ett besök,sen ska dotra och barnbarn komma och äta lunch med mig.Sen ska de in en sväng och hälsa på hos Emblas farmor och farfar,sen bär det av till Upsala för då har Embla babysim.

Nu har jag 2st sötnosar som troget ligger vid mina fötter och sussar.

                                        fånga dagen   OCH


                                      

                                                  


                          

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards