Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Kajsa Varg - 13 september 2009 23:35

                                                  
                    

                     

Ja filmen på fyran var bra tycker jag,men kan inte förstå varför man dubbar på detta viset.Kan inte skådespelarna tala svenska eller är det för ljudets skull??? Satt o tjatade med gubben mellan varven för jag gillar inte det här med dubbning det är som att se en film utan ljud sen är liksom ljudet för sig.Hoppas ni som läser förstår är liksom inte lätt att förklara.

Ja då säger jag natti natti vi hörs imorgon o jag önskar er en skön natt med god sömn.HÄR FÅR NI EN GO OCH SKÖN KUDDE ATT VILA ERT HUVUD MOT.   

Av Kajsa Varg - 13 september 2009 22:39

DAMMSUGNING   Idag har vi varit nere i almunge och hjälpt vår dotter att flytta.Hon flyttar bara rakt över gården från en 2 till en 4 så guben och dotra bar grejer och jag städade o fixade till,eftersom jag fortfarande mår kyvens i denna förkylning så orkar jag inte så mycket.

Men dotra riktigt strålar hon tycker det är så skönt att få en stor luftig lägenhet mot den förra som var väldigt mörk aldrig en solstråle som kom åt att skina in.

Senare på kvällen åt vi hämtpizza tillsammans sen åkte vi hem,barnen tog en dusch och sen sängen.

Nu är det 4:an och svensk film som gäller.

Så fort guben har tid o hjälpa mig så ska det komma lite bilder på Mina 4_benta älsklingar i Herrgårdsparken.

Ha det så gött alla goa bloggarvänner.

Tänk imorgon är det Måndag igen 


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards