Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Kajsa Varg - 12 september 2009 23:37

Nu  önskar jag er alla en god-natt och sussi gott.

               

Ha en skön lugn och skön Söndag.

Av Kajsa Varg - 12 september 2009 21:41

                                                  
                    

Idag var det upp tidigt Joel o guben o Ellen skulle åka till Gamla Uppsala,Joel hade innebandymatch där och Joels lag Sirius vann med 5-3 mot Livets Ord skönt att det gick bra.

Joel har inte spelat så många matcher för han har varit skadad,men har nu kommit igen.

Jag badade Hjördis på morgonen,jag tror faktiskt hon tycker det är ganska skönt.Men när vi kom till moment fön/tork det gillade hon inget vidare men det gick bättre än förra gången.Sen var min lilla skrutta så fin och luktade så gott.

Ner till Thun`s och handlade sen åkte Agnes jag och hundarna till Österby för att hälsa på min mor o far.

Det var ju hästpremering i herrgården och vi skulle ju gått ner och tittat på alla ardennerhästarna men tyvärr hann vi ej med.

Men en sväng i Herrgårdsparken med hundarna gick vi,när vi kom ner dit så släppte jag loss Hjördis o Chisa.

Uj !vilken fart det blev på dem,de sprang iväg med världens fart och lekte och jagade varandra.

Var där ett bra tag med dem det var så kul att se dem,de har så roligt tillsammans.

Sen blidde det en prommis till affären för att handla och sen maaaaat så gott det var.En äppelkaka hade jag gjort som efterrätt.

Men tänk vad fort det gått för min mor att få alla hjälpmedel och nu har de byggt en ramp och byggt om badrummet  det var så fint och sten plattor ute så det går lättare att dra rullstolen för far.Ja en eloge för de som fixat detta,för det har verkligen gått med blixtens fart och det är man ju inte van vid annars när det gäller sådana här saker.

Ha så en skön Lördagskväll alla vänner,nu bär det av till köket för att dricka en god kopp choklad.



Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards