Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Kajsa Varg - 11 september 2009 22:47

Nu blir det lite Khalua med en kopp kaffe o god choklad,sen blir det sängen.Hoppas att man känner sig mer på hugget i morgon,då bär det av med familjen till Gamla Uppsala grabben har bandymatch .Sen bär det av till Österby mor min ville att jag skulle handla lite åt henne på Thun`s som vi ska åka över med.Grabben spelade fotbollsmatch i Rimbo nu på kvällningen och Funbo hans lag vann med 3-2.Ett stort grattis till Funbo.

Önskar er en skön helg och Natti Natti på er alla.

  



Av Kajsa Varg - 11 september 2009 12:11

Tänk att barn inte ska få vara barn längre,nej fort ska de växa uppSkrattande.Stackars liten men ser ju kul ut.



  

Av Kajsa Varg - 11 september 2009 11:41

 Sov länge länge i morse,eller rättare sagt långt in på middagen.SkämsMen det behövdes nog.Sovit dåligt inatt,sen var det något som prasslade i sovrummet inatt.Väcker guben o talar om att det låter borta vid kakelugnen,tror först kanske att det är en råtta.Men det lät inte riktigt så,guben går ner och dricker vatten och jag bara stirrar åt det håll det låter ifrån.

Sen plötsligt så börgar det låta igen o prassla,leif hade ställt en pappkasse som han samlat mina korsordstidningar i det var därifrån det lät.

Sen ser jag något mörkt som kommer upp på insidan av kassen,jag gapar till guben skynda sig upp,guben kommer i ett huj.

Han går fram och kollar vad det är som kommer upp, jo en jättestor grön vårtbitare.Troligtvis så har den komit in när vi vädrat tur att det inte var en råtta iallafall.

Idag är man iallafall uppe på benen igår låg jag hela dagen med sprängande huvudvärk och totalt slut näsan rinner som en på skruvad kran ideligenRynkar på näsanTänk att man nästan aldrig ska få känna sig helt bra,det tär på en.Nej !nu längtar jag upp till sommarstugan,så man kan få sitta på bryggan o bara vila ögonen på sjön det är sååååå härligt.

Tror vi fått sommaren tillbaka så fint väder o värme,önskar er en skön dag i detta fina väder.kramen på er alla medmänniskor.

vackert vatten  


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards