Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Kajsa Varg - 1 september 2009 23:32

Hela dagen igår mådde jag väl skit!Min dotter som har Embla kom igår morse nu sticker jag till Arlanda ska ta en sista minuten.

Hade en liten handbagage väska jag åker till Tunisien säger hon ni kan väl se efter Embla så jag får lite semester säger hon,saken är ju att hon skulle ha en kompis med sig o ta en sista minuten men kompisen backar ur o då stack hon själv.

Arlanda sen Kastrup vidare till Tunisien framme vid hotellet halv tolv på natten ringer hon hem att nu var framme.

Hon hade fått som en lägenhet på hotellet,med balkong så hon kunde se havet o det var jättefint sa hon.

En dag ska hon på kamelridning i 2 dagar i öknen,och imorgon ska de åka med en sjörövarbåt endes med kusten o se på delfiner de kunde också få simma med dem.Jamen det är inte klokt inte ett dugg van att vara utomlands sen sticker hon iväg så där,snacka om att morsan är orolig,känns som det bara är för j.kla jobbigt nervöst.

Händer det något så kan jag ju inte hjälpa henne,det är ju så att jag oroar mig för allt när det gäller barnen.

Idag hade hon varit till en badstrand som det inte var så mycket folk på,ett par från italien o sen min dotter då var det en städare som plockade skräp där som började blotta sig m.m.men nu ska hon bara bada där det är mycket folk.Ja herre gud hur ska man orka detta.


Ja idag har jag iallafall varit med hundar o barn till skogen en stund,kunde inte låta bli att plocka lite bär.

Det blev blåbär till en paj,så gott till kvällskaffet,sen blev det 2 l lingon.

Hundarna skenade o lekte som bara den,vilken energi Hjördis har.

Men hon har  börjat med att nbär jag ska ta in henne så kommer hon som närmast 3 meter ifrån mig o när jag ska ta henne så drar hon gärnet.

Så nu är det koppel tvång i skogen också.

Väl hemma så började rensning av bär o fixa pajen,men känner att det killar på under benet o där kommer en fästing o knatar.

Sen hade grabben en på sig o Agnes hade en.Undrar om man törs ha voffsingarna i sängen inatt,.


Nu på kvällningen har jag gjort några änglar som man kan ha till örhängen eller i en kedja runt halsen.Här kommer lite bilder.

 


 


Ett smycke i slang o silvertråd och bergskristall japansk pärla och en sten som jag ej kom ihåg vad den heter.

Agnes i Malta tröjan.

Hundarna har dragkamp,oftast så vinner ju Hjördis, hon ger sig ju inte.

Nu börjar tjejen bli stor o igenväxt.



Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards