Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Kajsa Varg - 31 augusti 2009 08:28

God morgon,nu har barnen åkt till skolan o frukosten är avklarad.Om en stund ska jag gå och lägga mig en stund o läsa en bok som jag börgade med för länge sedan.

Har ju inte kunnat läsa böcker på länge,men nu går det så bra så jag har faktiskt läst ut en redan o nu ska jag börja på den här boken igen då den heter Nattfåk och utspelar sig på Öland och den  verkar väldigt spännande.

Men nu p¨å morgonen när jag var ut med hundarna burr va det var kallt o blåsigt,ja nu går vi mot kallare tider.

Tycker inte jag har hunnit med den här sommaren alls.

Björn o Linda kom hem säkert med guben,och Björn hade ju tänkt på mor o far till oss hade han köpt 1 liter Khalua o 1liter fin Whiskey flickorna hade fått varsin t-shirt o toblerone.

Ha det så gott o håll i er så ni inte blåser bort denna Måndag.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards