Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Chisa och Hjördis leker

Av Kajsa Varg - 25 juli 2009 21:46

 
 
Ulla

Ulla

25 juli 2009 23:57

Hej och Tack Karin, roligt att höra från dig De har varit så tyst ett tag. Ja inte bara från dig utan överlag. Men de klart sommar å sol å semester förstås=). OK ja har varit på semester Men nu har jag jobbat en vecka.

Från det ena till det andra!
Vet du vad?
(Nej,jag har inga lager,jag är bara representant och kund.) MEN Vi kan göra så här om du vill!
Skicka mig din E-mail så skickar jag dig en länk direkt till shoppen, då får du ett eget login så kan du handla när du vill och du får 5% rabatt av företaget för att du gör "jobbet själv".
Detta är nytt sen sista mars i år. Möjligheten till 20% finns kvar också.
Min E-mail är: brevvan@hotmail.com
Skriv Kajsa-Varg så jag vet vem det är ifrån.

Nu ska jag krypa till sängs ögonen är fyrkantiga =)
Kramen Ulla och Brian

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Helena

Helena

26 juli 2009 01:02

Gullungar!!
Hon är sååå söööt, lilla Hjördis'en! Chisa'n är naturligtvis oxå en söting, hoppas nu att hon orkar stå emot huliganen framöver :) !! Det känns väääldigt tomt här hemma.....
Kram kram

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
Lena

Lena

26 juli 2009 08:45

Tack för filmvisningen!Så kul!!!!!
Chisa verkar ju vara jätte duktig med valpen.Så bra då får du hjälp av henne med uppfostringen.Jätte fina tjejer har du Karin,båda är så stiliga.Förstår att du är stolt som äger få fina pudlar.
Och ja jag ska hälsa till tjejerna,kan tänka mig att Jaana kommer väl ligga rak lång på golvet hela tiden,hehe!
Ha en fin Söndag med alla dina älsklingar!
Kraaaaaam

http://http;//lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

26 juli 2009 23:42

hihi sååå söt hon är lilla Hjördis!! Vilken fart det blev på henne till slut hihi

Vad tålamodig och lugn Chisa är. Kul att se :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

27 juli 2009 10:51

Hej Karin!
Ja det var trevligt med besök av pudel damerna.Dom tyckte valparna var jätte fina.Och det är ju dom oxå.Fina kroppar och svansar,härlig färg.Stabila och nyfikna små kraklar,hihi!men mamma Alina har ju väldigt gott psyke hon med.Hon är då inte rädd för något,och svansen är inte mellan benen någon gång.Näe den står rakt upp i högan sky.Ja inte för att skryta men nog är dom Upplands finaste valpar,haha skämt o sidå!!!!det blir nog mycket motor och go även i denna kull.Och dina tjejer är ju ursnygga dom med Karin.Chisa är väldigt vacker,och lilla Hjördis är fin hon med.Hoppas du mår bra och har det mysigt med vovvarna,kan tänka mig att det är lite x-tra jobb med lill tösa nu oxå.
Ha det bäst vännen!
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Jaana

Jaana

27 juli 2009 13:01

Hej Karin!
Va kul för Chisa att få en buskompis ;-))..det såg underbart härligt ut med en valp. Man börjar längta efter en till själv men så småningom...den som väntar på något gott väntar alltid för läänge..hihihi
Det ska bli jätte kul att följa Chisa´s och Hjördis bekantskap med varandra. Sen blir det väl egna små liv för dom också, eller ?LYCKA TILL!
Tittar in igen ;-) // Kram Jaana med aprikoserna ZENithDEXter

http://123minsida.se/ZENDEX

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards