Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Kajsa Varg - 18 juli 2009 22:24


                                        

Idag bar det av till Österbybruk,vi skulle fira min mor som fyller 69 år på Måndag.

Jag hade gjort blåbärscheescake med färska blåbär,sen en prinsesstårta.

Min faster o man var också där.Min mor var förståss väldigt ledsen för hon ville ju så gärna springa runt o duka och fixa,men hon sitter ju i rullstolen nu och måste begära hjälp så fort hon ska göra något.Måste vara jobbigt men det tar nog tid att acceptera att så här är det.

Men det var en lyckad dag och strålande solsken min mor o far var så nöjda så.

Barnen hade gjort fina grattis kort tror det heter scrapp booking vet ej om det stavas så här men hoppas ni förstår =)

Sen på kuvertet var det fullt med fötter överallt hon fick pengar till fotvård som de kommer ner till hemmet så hon får fotvården där.Är nog det bästa för onda fötter när man inte kan köpa nya.

Senare under dagen gick vi en promenad runt Simbadet där Agnes badade ett tag sen köpte vi glass o gick hem igen.

Sen på kvällningen köpte vi pizza oj vad det var gott.Sen tog vi farväl o åkte hem o far åkte ner med mor till hemmet.

Måste bara tala om att min ena son som är så duktig på att cykla,hade alla grejer o cykeln med sig.

Så han cyklade från Österbybruk till Uppsala sen vidare till Funbo/Gunsta.

Tidigare i veckan var han i Norrtälje med några kompisar de var ute o cyklade 7mil.Så det blir några mil den här veckan också.Nu är vi hemma o tar det lugnt i soffan med ost vindruvor o lite gott rött vin.Flaskorna har vi köpt på Eckerölinjen,säljs i f.p om 3 flaskor är så himla gott vin Castillo Turis Crianza 2004 .

Imorgon blir det att packa ska upp till stugan ett tag igen,värsta är väl att det ska bli dåligt väder igen har jag hört.

Sen är det dags att åka och hämta vår lilla HJÖRDIS.

Ha det så gott alla goa vänner,vet ni om att här i Uppland där jag bor är det flera kompisar nu som har varit o plockat massor med gula kantareller,sägs att det ska finnas massor =)) Ett bra Söndags tips kanske att ge sig ut i skogen en stund.

Kramizar på er alla.


Här kommer fler kort på mina rosor o det ska man väl ha när man fyller år.


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards