Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Kajsa Varg - 14 juli 2009 23:11

Min minsta dotter skulle åka till en kompis nu på kvällen,då ropar hon att hon var färdig att åka.

Och dra mig på trissor hur hon klätt sig,hon ville ju inte ha myggbett.Det var byxor,vintermössan,stövlar,sjal hjälm m.m

Ja vad säger man =)

Av Kajsa Varg - 14 juli 2009 21:18

Ja då har man varit i skogen med Chisa o gubben,skulle gå en kvällsprommis.

Tog med ett kärl för att passa på att plocka lite mer blåbär,ska ha till en paj så gott.

Men hua vad fuktigt o blött det var,innan skogsturen hade vi fått rikligt med regn o åska.vatten överallt och till och med så när solen sken mot träden så ångade det om dem såg faktiskt läckert ut.Som vanligt hade man inte kameran med sig.

Lilla Chisa ja hon sprang som en tok tyckte det var jättekul,men helt våt hela hon men kul hade hon

Igår var barnen o vi till skogen,strålande solsken o varmt.Hittade massor med blåbär,men plockade så det räckte till sylt.

Så det blev frasvåfflor med grädde o nykokt blåbärssylt,såååååååå himla gott.

Sen har jag fått väldigt vackra foton,tagna av Hjördis uppfödare ett foto på Chisa som är så vackert ja det bästa jag sett faktisk.Så det ska bli en förstoring på väggen.Hon kan verkligen få svarta hundar att synas på foton.

Tack snälla För dessa fina kort Queen Cobra.

Dessa kort är fotade på gårdagens prommis.


Vår promenadskog.


Vacker fjäril.

Vad är detta för fjäril ?

Blomma vet ej namnet.

Orkidè men kan ej namnet.

Frasvåfflor med nykokt blåbärssylt o grädde.Ssååå gott.

Min vackra goa söta rara snälla underbara CHISA.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards