Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Kajsa Varg - 7 juli 2009 22:40

En lugn dag,med ösregn,det bästa är väl att man slipper vattna.

Men fy fasen så fort jag gör något så svettas jag bara,alla de andra här hemma kan tycka det är kallt men inte jag inte.Håller jag på att bli en gammal gumma ???

Inte mycket gjort här hemma ,men Chisa`s päls är genom borstad,ögonen rengjorda och fått salva är mycket gegga i dem på morgonen.

Till middan blev det 2 st.pajer en spenat o skinka och en köttfärs sen blev det sallad till mumma gott.Har lovat mig själv nu att jag bara ska äta en portion sen är det bra,inte bara äta för det är gott.Väger så mycket så nu måste vikten ner som läkaren sa=)

Sett Allsång på Skansen Carolin Ugglas var ju med sen blev det minnesstunden av mickael Jacksson Inget fan men tittade ändå.Lyssnade ju mycket på honom när ha var med i Jackson Five.

Bra programm tyckte jag iallafall o bra låtar,men usch vad jobbigt för barnen .

Nej nu ska jag ut på en sista prommis med Chisa.Har ni hört ska bli mycket regn här kring Uppland säkerligen överallt i landet,skulle inte värmen komma sedan då blir det väl fasiken så mycket MYGG  HUGA.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards