Kajsa-Varg.

Alla inlägg under juni 2009

Av Kajsa Varg - 14 juni 2009 22:36

HÄR FÖLJER LITE FLER KORT.BILD PÅ BARNENS DRICKA SOM STÅR PÅ KYLNING UTE.

SEN ÄR DET EN BILD PÅ NÄR GUBBEN HÅLLER PÅ ATT TINA UPP SIN PRESENT SOM HAN FICK AV SINA BARN SYSKON OCH DERAS RESPEKTIVE EN BILD NÄR GUBEN ÅKER SLALOM I SIN UNGDOM VAR INFRYST I EN STOR HINK,HAN FÅR NÄMLIGEN EN RESA TILL ÅRE FÖR ATT ÅKA SLALOM SOM HAN TYCKER ÄR JÄTTEKUL.


Av Kajsa Varg - 14 juni 2009 22:21

HÄR KOMMER LITE BILDER FRÅN LEIFS 50-ÅRSKALAS.SÅ GOTT O LYCKAT FAST DET BLEV INOMHUS.

HÄR ÄR BILDERNA PÅ DET VI ÅT,MIN DOTTERS FÖRTJÄNST.



Av Kajsa Varg - 14 juni 2009 22:16

TACK SNÄLLA LENA FÖR KRAMEN,DU É GO DU.

DU SOM DETTA LÄSER TA EMOT EN GO KRAM FRÅN MIG.TA DEN MED DIG OCH SÄND DEN VIDARE.

Av Kajsa Varg - 14 juni 2009 19:05

                                                  
      

Men behöver vi verkligen mer nu,här hemma på stora landsvägen har det till och med blivit översvämmning,alla växter hänger ligger i trädgården nu av regnet.Ja det ser ut precis som i vintras när det låg så mycket snö på alla växter.Tänk om det också blir fler fästingar när det är så här blött och fuktigt ute huga.Är så trött på detta regnande,men som en kompis sa det positiva är att efter regn kommer solsken.Så jag hoppas verkligen på det nu SOL SOL och åter SOL vill jag ha.

                                                  
                                                         

Av Kajsa Varg - 14 juni 2009 01:57

Ja nu sitter guben och jag och äter ost o kex ett glas rött,allt lugnt allt folk har gått hem.

Det blev väldigt lyckat med bjudningen,kul att träffas alla gamla kompisar från förr.Så sammanlagt var vi 51 personer här hemma och vi fick plats inne i finrummet.För ute gick det ju inte att vara,här har det fortfarande i denna stund icke slutat regna.

Nära varandra vi bor men sällan vi träffas,så det blir extra kul att ses vid dessa tillfällen.

Chisa har nog tyckt det varit en konstig dag,har inte haft så mycket tid för henne idag.

Sen gillar inte Chisa att gå ut i regnet,så jag hoppas att det blir uppehåll imorgon så guben Chisa o jag kan ta en långpromenad.

Tack snälla rara goa ni som skrivit i bloggen blir så glad att läsa inläggen,så jag hoppas att jag orkar skriva en rad till er imorgon när jag sovit ut.

Sen måste jag TACKA min GOA DOTTER som hjälpt mig att göra alla tårtor o smörgåstårtor utan dig hade det inte blivit något gjort.ÄLSKAR DIG DU GOA RARA DOTTER AMI.Ni ska få se imorgon så fina tårtor hon gjort,och goa var de.

Av Kajsa Varg - 12 juni 2009 20:42

 NU ÄR DET SOMMARLOV                                         
              

Upp tidigt i morse,trött som bara attan barnen ska iväg till skolan med bussen.

Idag är det skolavslutning i kyrkan,Ellen ska in först hon slutar sexan sen är det Agnes tur efter.Agnes är på sin första skolavslutning,nästa termin blir det första klass för henne.

Föräldrar i långa banor,man får knappt plats men får stå på tå o kika lite.

Vi bjöds på sång otroligt bra sådan,sen spelade några elever en bl.a spelade nyckelharpa de var så duktiga.

Sen fick vi ju sjunga Den blomster tid nu kommer,så tjusigt.

Sen var det sommarlov.

Hem o fika med barnen det blev cheescake med färska jordgubbar på,gubbarna va enormt saftiga o goda.

Imorgon ska vi fira gubben,börgade igår att göra smörgåstårtor,prinsesstårtor.Men inget för en annan som är helt slut.Men jag försöker köra med äldsta jäntan o guben är så duktig att hjälpa till.Värsta är väl att vi måste sitta inne när man blir så många,men det ska ju bli dåligt väder.Vi blir troligtvis runt 50 pers.ja hua hoppas att vi får ihop det till imorrn.Nej nu ska jag kila in hos er o kika.

Ha det så gott i helgen ni alla glada som här tittar in.Stora helgkramen på er.

Av Kajsa Varg - 10 juni 2009 23:22

NATTI NATTI ALLA GOA BLOGGARVÄNNER.


Av Kajsa Varg - 10 juni 2009 23:07

TACK ALLA SNÄLLA NI SOM HÄLSAT O GRATTAT MIN MAN PÅ HANS DAG.

LEIF HÄLSAR ALLA OCH TACKAR SÅ MYCKET.


SJÄLV ÄR JAG SÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT IDAG,SÅ JAG TACKAR ALLA SÅ MYCKET FÖR ERA GOA INLÄGG I BLOGGEN, I MORGON SÅ HOPPAS JAG ATT JAG KÄNNER MIG PIGGARE.

DÅ KOMMER JAG IN OCH SKRIVER NÅGRA RADER INNE HOS ER.


HÄR ALLA BLOGGARVÄNNER SOM LÄSER MIN BLOGG,NI ÄR SÅ GOA NI ÄR GULD VÄRDA.SÅ VARSÅGODA KÄRRAN ÄR ER.

                          


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards