Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Kajsa Varg - 21 juni 2009 23:37

Midsommarafton var jag in o skrev inlägg på bloggen,men det visade sig att det kom inte in man blir så förbenad.

Men igår var vi ialla fall till min mor o far i Österbybruk.mor skulle få komma hem 3 dagar.Tog med mig mat så det skulle bli lättare,hela vägen till Ö-bruk så regnade det från o till men väl hemma hos mor o far var det fint väder.

Jag fixade o mor dukade så gott hon kunde,sen blev det matjesill färskpotatis ost o skinkpaj med bönsallad så gött.Sen blev det kaffe o gott ute i solskenet.

Sen gick mina småtjejer och jag en sväng med mor,hon hade fått en ny rullstol med låsning speciellt för utebruk.Vi gick en prommis till herrgården,sen var det utställning i ånghammaren så vi var in där o kokade också.Det var en konstnärlig utställning med mycket fantasi Agnes tyckte det var jättekul.En vacker spegel t.ex gjord av kaviartuber,otroligt färggranna stolar m.m

Sen bar det av hemåt,då gick in en sväng till en bekant till moran så de kom ut o pratade ett bra tag.Sen hem till far för en kopp kaffe.Sen bar det av hemåt för barnen o mig,vi skulle iväg på 60-årskalas till en släkting till guben.Kom hem mycket sent från kalaset med sovande barn,själva var vi mätta och glada av mycket god mat o dryck.


Idag gör gubben sin sista jobbar dag,han har arbetat sen midsommarafton så nu har han semester.Själva har vi haft en lugn o skön dag med mycket sol o frisk luft o lek.

Plockar in lite kort från helgen,men i år blev det inte några kort som det brukar mest blommor.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards