Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

UNDERBARA SOL.

Av Kajsa Varg - 17 juni 2009 22:02

                                   

Vilket väder!!!så härligt att se solen skina ordentligt.

Var uppe cäldigt tidigt i morse,guben o jag skulle på utvecklingssamtal för Agnes.Vi valde att ha ett samtal när allt lugnat ner sig i skolan,kan bli så ibland.Men allt var bara bra med lillskruttan i skolan.

Efteråt så åkte vi till Funbo plantskola för att byta ett äppelträd som guben fick av sina kompisar i present,vi böt från Åkerö till Oranie vi hade nämligen ett Åkerö sen förut.

Sen passade vi på att äta glass,och sen åkte vi hem var ju så kaffesugna.

Oj !vad det var gott med kaffe i solskenet,sen var det bara att dra iväg igen en av ungarna o tjejen skulle komma med bussen och vi har som sagt ingen buss sommartid.Guben fick vara hemma o gräva äppelgrop,väl hemma igen så fick guben åka till jobbet.

Svärfar kom o hjälpte mig plantera trädet o blanda till jord.

Ellen går ju på ridskola den här veckan,så när hon kom hem kl 17.30 så åt vi vitlöksbröd o gulashsoppa mums va det är gott.

Sen var jag så trött,så jag somnade jag med uppsala nya tidning .

Sen kom Ellen o väckte mig ojag ville baske mig inte upp,men Björn hade ringt att jag skulle komma o hämta honom.

Ut med bilen igen hu va ruggigt att köra när man är trött,men säger bara det jag körde bra men hu vilka galningar det finns på vägarna som gör så galna omkörningar.Ja man blir rent ut sagt mörkrädd inte undra på att det händer olyckor i trafiken.

Hoppas ni haft en underbar dag idag vänner, min dag har varit jättebra o utan stress SKÖNT.

                              

 
 
Helena

Helena

17 juni 2009 22:50

Hallåj!
Trafikdårar finns det gott om på vägarna! Livsfarligt!!
BRA att du haft en stressfri dag, det behöver man ibland och du behöver det ofta ;) !!!
Här är full fart i valplådan! Skitsöta alihop :) !
Kramis

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

18 juni 2009 01:43

Hej på er!
Och tack för kommentaren:-) Lattisen tackar för grattis, och visst hade han en underbar dag.
Nää.. Nu ska vi sova! Vi hörs snart! Ha en UNDERBAR Midsommar!

//C&L:-)

http://www.lattisen.wordpress.com

 
Helena

Helena

18 juni 2009 10:20

Hej igen!
Kikar in idag oxå.... För att önska er alla en riktigt härlig midsommarhelg med massor av god mat och trevligt sällskap ;) !
Snart ses väl vi oxå.... Tiden går, de växer de små liven! Söta som socker, heeela högen :) !
Kramisar från oss i Karlholm

http://www.queencobra.se

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

18 juni 2009 15:13

Hej Vännen!
Ja, vi är nog båda nattsuddrare:-) Hihi, att du var vaken du! :-) Vi får se om vi får tag på någon midsommarstång, i så fall hänger kameran med. Och SJÄLVKLART LATTISEN:-) Hur är era planer, ska ni åka och dansa? Kramiz, vi hörs snaaaaart!

//C&L:-)

http://www.carolatte.webb.se

 
Ulla

Ulla

18 juni 2009 18:07

Hejsan, och Glad midsommar, här regnar det igen, men hoppas att hela midsommarhelgen blir fin.
Ser att du "stajlat" om. Det kan vara roligt att byta lite. Fast allt det mörka blir för jobbigt för mina ögon, så jag håller mig till lite ljusare färger för egen del.
Ha en glad och trevlig midsommar
Kramen Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Anneli & Twix

Anneli & Twix

18 juni 2009 18:08

Hej hej! Vi kikar in med en midsommar kram till er. // Anneli & Twix

http://pottipotti.wordpress.com

 
Primaporskan

Primaporskan

18 juni 2009 18:13

Hej min vän.
Vill önska er en skön midsommar med god mat och dryck. Här blir det lungt, jag går av på midsommarafton.Hoppas vi får fint väder.
Många kramar från oss i Karlholm.

http://primaporskans-dagar

 
Ulla

Ulla

19 juni 2009 09:41

Oj!!! stajlade du om igen. Måste i alla fall säga att DET HÄR ÄR JÄTTEFINT. Blommor och NOTER,och "gubbar" WOW nu börjar det rycka i mig, nu ska jag nog ta fram fiolen och se om jag kommer ihåg några av de låtar vi brukade spela till midsomar bl.a S.U.C.K Den tiden var så rolig. Nu blir jag nostalgisk.Nästan så en liten tår kommer. Jag saknar den tiden väldigt mycket.
Jo jag tänker på dig med och hoppas att du/ni får det underbart i midsommar med alla nära och kära.
Vi ska alla samlas hos min son Thomas och fira i em. hoppas solen kommer fram till dess.
Kramelikram Ulla och Brian

http://ladyinblue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards