Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Kajsa Varg - 1 juni 2009 18:46

Måste bara göra ett inlägg om vad mina 2 minsta tjejer hade gjort till mig under söndags morgonen.En fin god kladdkaka med kaffe fick jag ,sen fick jag fina morsdags kort de gjort på kyrkans barntimmar.

Senare på eftermiddagen kom alla barnen hem så att vi åt mat ute i trädgården tillsammans,sen blev det kaffe med gräddglass.Så underbart att vara alla tillsammans och äta,det har vi nog inte gjort sen Julafton.

Av Kajsa Varg - 1 juni 2009 11:02

Ja då har det ännu blivit en ny dag, och närmare till gubbens 50-års dag.

Inget har man börgat förbereda,har inte ens skickat ut in bjudningskort.Får väl försöka ta mig i kragen,men det är inte lätt.

Sen är det ju dags för skolavslutningar,tur att ingen av barnen tar studenten i år.Joel tar sin student nästa år,en kille som är underbart duktig med barn och går programmet barn och fritid.

Hoppas att ni får en skön dag och kom ihåg stressa ej.Var rädd om er och stora kramen.Dags för en god mugg kaffe.

MySpace Graphics & MySpace Layouts
Av Kajsa Varg - 1 juni 2009 01:25

HEJ PÅ ER ALLA GOA BLOGGARVÄNNER,HAR HELT TAPPAT LUSTEN ATT SKRIVA IDAG.VERKAR SOM HELA MITT TANKEKONTOR SKRUMPNAT.

DÄRFÖR SÅ SKRIVER JAG HÄR I MIN BLOGG TILL ER ALLA SOM VARIT INNE HOS MIG  OCH GRATULERAT OSS ,OCH GIVIT SÅ MÅNGA FINA KOMMENTARER.

NI ÄR SÅ UNDERBART GOA ALLIHOP.STORA KRAMEN TILL ER MINA VÄNNER.

                                                TILL ER,VARSÅGODA.

                                                  
      

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards