Kajsa-Varg.

Alla inlägg under maj 2009

Av Kajsa Varg - 26 maj 2009 21:51

HÄR KOMMER KORT NÄR MIN LILLA HJÄRTEKNOPP FYLLDE 2 ÅR 23 MAJ.

Av Kajsa Varg - 26 maj 2009 15:29

TACK SNÄLLA RARA DU/NI FÖR BREVET.BLEV SÅ ÖVERRASKAD NÄR CHISA O JAG HÄMTADE POSTEN IDAG.

CHISA KÄNDE NOG PÅ SIG VAR DET KOM IFRÅN FÖR JAG LÄT HENNE LUKTA OCH DÅ GICK HON PÅ BAKBENEN MED NOSEN I VÄDRET O VILLE HA BREVET=) KUL.GODSAKERNA TILL CHISA DE SMÅ BENEN,DEM GILLADE HON VERKLIGEN.sÅ JAG SPARAR NÅGRA TILL UTSTÄLLNINGEN PÅ LÖRDAG.CHISA GILLAR INTE HELLER ATT TUGGA BEN,MEN DESSA BEN HON FICK SATTE HON IGÅNG ATT TUGGA PÅ MED DETSAMMA.

SEN FICK JAG ETT JÄTTEGULLIGT HJÄRTA SOM JAG HÄNGT I VÅR LJUSKRONA SÅ JAG SER DET VARJE GÅNG JAG FIKAR OCH JAG FIKAR OFTA/FÖR OFTA.MEN DÅ BLIR JAG JU TREVLIGT PÅMIND OM ER =)

IKVÄLL KOMMER EN LITEN FILM PÅ BREV ÖPPNANDET,LÄRT MIG AV CAROLINA O LATTE.

DU TJEJEN ÄR DEN MEST OTROLIGA JAG LÄRT KÄNNA,SÅ DUKTIG OCH JA DINA FÖRÄLDRAR  KAN STRÄCKA ORDENTLIGT PÅ SIG SOM HAR SÅN DUKTIG TJEJ,SEN FÅR JAG JU  INTE GLÖMMA DEN DUKTIGE KILLEN LATTE.MEN DET ÄR JU TROTS ALLT DITT ARBETE OCKSÅ CAROLINA.SKA BLI KUL ATT FÅ SE DIG PÅ FREE STYLEN I SOMMAR,HOPPAS JAG VERKLIGEN KAN KOMMA.



Av Kajsa Varg - 26 maj 2009 15:01

Sitter bara korta stunder vid datorn nu när det är så fint väder.

Försöker beta av o svara alla inläggen jag fått.

Era inlägg har kommit fram,men jag betar av en efter en så jag vet vilka jag skrivit till. Sen godkänner jag dem.


FY FADERUTTAN VAD MYCKET MASKROSOR O POLLEN DET ÄR UTE NU.

MAN BARA NYSER OCH KLIAR O RINNER O SNUVAR,TÄNK OM DET FANNS ETT BOT.TRODDE JU FAKTISKT ATT JAG SKULLE KLARA MIG I ÅR MEN DESSA MASKROSOR ÄR BEDRÖVLIGA.


KOMMER FLER BILDER I KVÄLL FRÅN STUGAN O LITE FRÅN UTSTÄLLNINGEN I ÖSTERBY.MEN JAG MÅSTE HA LITE HJÄLP AV GUBEN.

Av Kajsa Varg - 26 maj 2009 08:14

Var in en sväng på datorn igår han gå in och kika hos några av er,men sen la internet av.Gick inte att komma in på datorn resten av dagen o kvällen FAN va sur jag var.

Men vi hade några underbart sköna dagar vid stugan,jag till och med grävde ett litet potatis land och rensade en rabatt.HÄRLIGT med gamla tackterna.

Tjejerna var så duktiga så Ellen som är 12 år sa jag vill klippa gräset så krattar jag ihop sen,det ville hon ha 25 kr.så jag kan handla på dollarstore.Det är hennes älsklingsbutik.Hon jobbade på så jättebra och tyckte att det var jättekul.Lill Agnes hjäpte till också,det var en fröjd att se dem jobba utan att behöva säga åt dem.De såg faktiskt ut att ha det jättekul.

Vi hade ju också turen att få fint väder,utom sista dagen men då skulle vi ju bara sitta i bilen hem.

När vi sen kom hem i Lördags vid 18-tiden så blev det direkt ner till största flickan för Embla fyllde ju 2 år.

Vilket tårtkalas det blev,och Emelie gör ju så goda tårtor.

SEN FÅR JAG TACKA ALLA NI VÄNNER SOM SKRIVIT EN HÄLSNING I BLOGGEN,NI ÄR UNDERBARA.TACK TACK ALLA NI OCH STORA KRAMEN PÅ ER.

Av Kajsa Varg - 19 maj 2009 12:45

Hej alla kära vänner,nu kommer jag att ta ett uppehåll.

Vi ska strax åka till stugan vid höga kusten.Ska bli så skönt för de dagar de blir.

Men gubben bara står o tjatar nu så jag har inte hunnit in till alla .

MEN ALLA SOM JAG INTE HUNNIT SKRIVA TILL,TACK FÖR ERA FINA ORD I BLOGGEN HA DET SÅ GOTT OCH STORA KRAMEN PÅ ER .SÅ SKRIVER JAG NÄR JAG KOMMER HEM.KOMMER ATT SAKNA ER BLOGGEN O DATAN.

Av Kajsa Varg - 17 maj 2009 23:30

                                                  
  

Igår bakade Emelie en tårtbotten åt mig,och småtjejerna bakade bullar.De blev så goda,så efter detta så får nog tjejerna baka bulla jämt åt mig och kul tyckte de att det var.

Sen idag var barnen med kompisar o lekte,ringde till min mor o pratade för jag orkade inte åka dit.

Emelie o Embla kom på e.m Joel o Adele kom också hem,Emelie fixade resten av tårtan och den blev jättefin.Men det var första gången när mina barn fyller år,som jag glömde fota tårtan.

Ja mitt kom ihåg är inte alls sig likt,man blir nästan lite rädd ibland.Jag som brukar ha stenkoll.

Gubben o Björn kom hem vid 6 tiden då firade vi vår Björn som fyllde 21 år idag.Farmor o farfar kom och Björns flickvän så vi blev 12 st.kring fikabordet.Gubbens tid på Göteborgsvarvet blev 2,10 och Björns tid blev 1,36 och sträckan var på 2,1mil.Bra gjort tycker jag.I morgonkväll kommer fler släktingar så då blir det mer fika.

Senare på kvällningen gick gubben o jag en prommis med Chisa,då hör vi    näktergalen som sjunger för full hals,det var två st som satt på en bit från varandra och när den ene slutat satt den andre igång men vilken ovanlig fågelsång,undrar vad de sjöng till varandra.

O vilken doft från häggen det luktade så gott under hela promenaden.


Imorgon måste jag upp tidigt o ringa doktorn 2 st tjejer som fått så ont i öronen och Agnes hade feber på kvällningen,ja alltid är det något.


SEN HAR JAG SÅ DÅLIG KOLL O HAR INTE HUNNIT SITTA VID DATORN SÅ MYCKET MÅSTE JU VARA MED BARNEN O CHISA I HELGEN , MEN JAG TACKAR ALLA FÖR ERA INLÄGG I BLOGGEN ÄR SÅ KUL ATT LÄSA NÄR NI SKRIVER,NI ÄR SÅ RARA ALLIHOP.

DETTA ÄR TILL ER VARSÅGODA.OCH STORA KRAMEN TILL ER ALLA.

Glitter Graphics - GlitterLive.com
Av Kajsa Varg - 16 maj 2009 00:54

GOD NATT KÄRA VÄNNER,DRÖM SÖTT.

             

Av Kajsa Varg - 16 maj 2009 00:38

TACK SNÄLLA GOA ANN FÖR DEN UNDERBART RARA NALLEBILDEN.


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards