Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Kajsa Varg - 29 maj 2009 19:41


Var uppriktig, för det finns några som tror på dig.


Var stark, för det finns ännu så mycket att nå.


Var modig, för det finns så mycket att våga.


Var en vän, för vänskap kommer alltid tillbaka.


Var generös och glöm det som du gav.


Var ödmjuk, för vi har alla våra svagheter.


Våga titta upp och skratta, älska och inspirera andra.

-Okänd författare-

Av Kajsa Varg - 29 maj 2009 14:52

Ja då var man hemkommen från Morgongåva,med en nyfriserad Chisa.Undertiden gick gubben o jag i det lilla varuhuset Karlssons,hittade fina sommarlinnen till tjejerna o lite annat krafs.

När vi sedan skulle hämta Chisa så var hon färdig,hon satt i en bur o väntade,vilketliv hon förde hon längtade ju till sin mammis så klart.Nog blev hon glad alltid när vi kom,nästa gång ska jag filma det för hon snor nästan krok på sig själv.

Har nu fått främmande så jag får göra ett avbrott,kommer in senare.Nej nu sk-ter jag i detta hade skrivit klart hela mitt inlägg och sparar pyttsan allt det försvann.

Nej nu skriver jag bara ha det bäst alla och ha det så gott i helgens solsken och var rädda om er vänner.Kramen på er.


Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards