Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

VARSÅGODA.

Av Kajsa Varg - 27 maj 2009 21:57

Detta vill jag ge till alla underbara bloggar/hemside vänner,som tittar in på min sida.NI ÄR ALLA UNDERBART GOA.                                       

MySpace Graphics & MySpace Layouts  
 
Ulla

Ulla

28 maj 2009 19:55

Du är då för Goo Karin, du måste behålla minst en för egen räkning.

Tänkte att du kanske inte kikat på denna sida på ett tag så jag skickar länken. Tänkte på dig då de kan vara bra att se bildbevis. Läs den första storyn, den har bilder också:
http://www.discoveringresults.com

Kramen Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

28 maj 2009 20:43

Nej, vad jobbigt med datorn! Hoppas den funkar nu! Vilken fin award, den ska vi ta med oss! TACK!

KRAMIZAR TILL 1000%, VÄNNER!

//C&L:-)

http://www.lattisen.wordpress.com

 
Jaana

Jaana

28 maj 2009 20:50

Hej Karin!
Jag har också det där felet med min dator att det bara försvinner. Men jag skulle tänka mig att glappet är genom operatören och inte i sladden...eftersom det händer hos dig, Lisa och hos mig.
Hoppas du blev nöjd med klippningen och att det kommer att gå bra för er nu på lördag. Dom har lovat bättre väder till helgen som tur är för det är inget roligt att ställa en pudel i regn.
Tack Karin för dina snälla ord om mig, jag blev så glad. Jag tycker att du också är en trevlig och pratglad tjej. Kul om vi träffas fler gånger. Nu ska jag hålla tummarna för er på lördag.
Kramar Jaana

http://123minsida.se/ZENDEX

 
Ulla

Ulla

28 maj 2009 21:10

Inte roligt att vara förkyld. Här får du ett par recept som kan vara till nytta.

Till ett glas.

C-vitaminbomb!

½ apelsin pressad

½ grapefrukt pressad

½ citron pressad

1 tsk honung

1-2 vitlöksklyftor pressade (antal efter smak)

Rör om tills honungen smält drick och njut.

Denna fick min son lära sig att fixa när han var tonåring och spelade fotboll.

Nästa brukar min mans Irländska mamma göra.

En kopp varmt te

1-2 tsk Irländsk Whiskey

1 tsk honung

Det går bra att ha mjölk i om man vill ha det, det gör jag. Detta är gott och gör gott när man är förkyld eller frusen.

Krya på dig

Kram Ulla

http://ladyinblue.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

28 maj 2009 23:22

Tar gärna med mej Awarden också..Tack så mycket..

http://dagslandan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards