Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

ush vad det blåser.

Av Kajsa Varg - 27 maj 2009 20:40

Ja idag har det verkligen stormat och blåst och regnat.Tur att huset står kvar.Idag var jag på återbesök till doktorn,det blev höjning av medicinen o längre sjukskriven.

Har varit så fruktansvärt trött idag och Chisa har varit lika trött,men vi är väl vädertrötta.

I övermorgon bär det av till Mia i Morgongåva för att göra iordning Chisa till utställningen i Hammarskog.Börgar bli otroligt nervös inför denna utställning,har ju inte kunnat komma på någon ringträning med Chisa så,ja vi får göra det bästa av det hela.

Vi har nu köpt en flytväst till Chisa,så nu kan hon följa med ut i båten när vi är vid stugan.


 
 
Latte

Latte

27 maj 2009 21:13

Oj, Chisa! Ska du ut i båten? Av mig kan du få massor av båttips, hihi:-) Försök få din matte till att ha en vatten-, och matskål nära till hands och en massa godis! Klart! Nu är det bara att åka, hihi:-) Hörni, dem har inte godiset på hemsidan upplagt, så jag får väl ta bilder på det och skicka till din matte, vill du det?

Kramiz,

//Lattisen:-)

http://www.lattisen.wordpress.com

 
janet65

janet65

27 maj 2009 21:54

Vi har åsså haft storm här i dag och det är inte så roligt. Jag hoppas åsså att de hittar honom snart för hans barns skull. Du får ha det så bra Karin och kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

27 maj 2009 22:51

Det har varit riktig blåsigt.. Men konstigt nog så slutade det blåsa när det började regna på kvällen. Annars brukar det ju alltid vara tvärtom..

Sov så gott
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards