Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Kajsa Varg - 15 maj 2009 16:39

På f.m ringde en arbetskompis/vän,hon skulle komma över en sväng.

Vi gick ut på en promenad,med hundarna,jättekul att ha sällskap.

Sen gick vi hem för att dricka en kopp kaffe på altanen,men inte så vidare skönt fasen vad det ska blåsa.Nu har det blåst i flera dagar så nu räcker det tycker jag.Ellen är ju hemma från skolan för hon är så förkyld men hon hade iallafall kokat kaffe tills vi kom hem.Sen satt vi och småpratade lite och hundarna Mina  kollade runt i trädgården och Chisa sprang och hämtade sin boll dom hade ingen lust att leka med varandra.Men de går väldigt bra ihop.


Sen bar det iväg till Arlanda med Björn 12.45 skulle en hyrd buss för dem som ska springa Göteborgsvarvet avgå från Arlanda.Gubben min jobbar ju på Luftfartsverket så han var ju redan där.

Så jag hoppas de är ordentligt laddade för morgon dagen.Ska bli riktigt spännande att se Björns tid,han är riktigt duktig på lång sträckor.

Så nu är maten på gång i ugnen kyckling med grönmögelost pomes stripes blir det med en grönsallad och bönsallad,tyvärr inget rött till för idag är jag

själv med barnen så jag måste vara körbar.Där emot blir det coca cola och socker dricka som barnen handlat.

Imorgon blir det bakning på chemat,Björn fyller 21 år på Söndag så tjejerna ska göra en tårta tills de kommer hem från Göteborg på Söndag.


Ha det så gott hela helgen alla goa bloggare,kikar in senare ikväll när jag har tid,finns ju ingen som stänger ner internet hemma nu =))


Min tjej Ellen o Chisa i bilen till Arlanda hon har fotat själv.


Agnes hittat en fin Tusensköna som hon vill fota.


Ellen visar upp chisa.


Rosenpelargon.

Chisa igen.

Ny pelargon.


Min raring söta raring.

pelargon.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards