Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Kajsa Varg - 10 maj 2009 21:54

Hejsan igen! Måste bara tala om att vi ska få till ökning i familjen,vi har beställt en liten pudelflicka som vi får hem i slutet på Juli.Hennes mor heter Primapore Malliga Cobra "Cobra" och hennes far Rock Andalucit"Ozzy" 

Ska bli så underbart med en liten goding till i familjen,men då ska jag bestämma namnet sa gubben och vet ni vad han sa Hjördis men vi får väl  se.Ungarna tycker ju det låter som en gammal tant.

Natti natti sov så gott vänner dröm sött.


Lilla Chisa sover hos vår gamla Elsa, som svärmor o svärfar har hand om.Elsas ögon ser hängande ut men det är de inte måste ha fotat v.konstigt

Av Kajsa Varg - 10 maj 2009 19:59

                                                  
  

Äntligen en liten stund tillsammans med datorn.Barnen har sagt att jag är största datanörden i familjen nu,kan jag inte tro säger jag.

Idag fixade jag middag och bjöd svärmor och svärfar,det blev hemfixad rostbiff marinerad med kryddor och sweetsouer sås,potatis sallad och en grönsallad och god sås till.Efter blev det glasstårta och kaffe.

Tänk vilken dag jag orkade fixa och bjuda på mat,men doktorn sa att det kan gå upp och ner innan jag mår riktigt bra.Men inuti mår jag ju dåligt,men har iallafall fått lite gjort och det känns jätteskönt.

Sen har nu Leif sågat ner vår jättestora en som gick av i snöstormen i vintras.

Äldsta grabben tyckde det var skönt att den var borta,men vi tycker det är jättesynd den var ju så vacker och fåglarna älskade att sitta eller gömma sig i den.

Sen har jag legat överallt på gräsmattan och fotat blommor,då tänkte jag på Lena som är så jätteduktig på att fota och verkligen vet hur man ska göra för att få bra kort.

Men mina vart förståss suddiga men det är bara att fota på nån gång ska det väl bli bra.Nu ska jag in och kika en stund hos er andra och se hur ni haft det."Lägger in foton senare ikväll"

Ha en skön morgon dag allesammans.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards