Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Kajsa Varg - 9 maj 2009 23:39

                                                                     

Ja då har man en liten ledig stund,har ju som sagt gjort illa min tå så den är så tjock och har så vackert lila svart f'ärg.Tyvärr så kan jag ju inte ha mina vanliga skor,så Ellen och jag åkte ner till Thun`s och jag inhandlade ett par svarta foppa tofflor nu har jag svängrum för mina tår =)

Sen kollade vi runt lite och köpte lite champo och balsam.

Var ner till svärmor o svärfar o kollade läget,han har ju varit i skogen o kört ner lite träd och råkade ut för en liten olycka med motorsågen.

Stoort blåmärke på låret fick ett slag i bröstet sen handen fick han sy ca:20 stygn i.

Har också planterat lite mer blommor,sen skulle jag sitta ute och dricka kaffe men huga vad det blåste.

Pratade så med min mor och far i telefon,hon har ju fått permition från sjukhuset idag till kl.8 på kvällen.Karin på stall cafet bjöd ner dem så de åt paj med henne ,sen promenerade de hem sen gjorde farsan ordning efterrätt åt dem.Är så otroligt han har aldrig hjälpt till hemma nu hjälper han mor min med allt.Till och med lagar iordning efterrätt och hjälper henne på toa.Men det är så underbart att se dem tillsammans och sen har vi kommit närmare varandra genom detta.(min mor har drabbats av en stor stroke nu i våras.Nej nu ska jag äta lite mer ost o kex och lite rött.

Ha en underbar Söndag alla medmänniskor.

Av Kajsa Varg - 9 maj 2009 22:52

En go nalle från Lena.

Tack snälla vännen,för den rara söta nallen.

Skickar den vidare till alla goa bloggare.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards