Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Kajsa Varg - 7 maj 2009 23:32

TACK SNÄLLA RARA ANN FÖR DET VACKRA HJÄRTAT.

                 

SKÄNKER DETTA HÄRLIGA HJÄRTA VIDARE TILL ALLA MINA KÄRA BLOGGARVÄNNER.VARSÅGODA


Av Kajsa Varg - 7 maj 2009 14:49


 

jA NOG VAR DET VACKERT VÄDER I MORSE,MEN DET VAR DÅ DE.

NU BLÅSER DET SOM ATTAN OCH INTE SER MAN TILL SOLEN.

IDAG HAR MAN IALLAFALL TORKAT GOLV SÅ NU ÄR DET BARA SOVRUMMEN KVAR.

HAR SKJUTSAT BJÖRN TILL BUSSEN,SKA IN TILL UPPSALA PÅ ARBETSINTERVJUV.SEN SKA HAN TILL NÅGRA ANDRA STÄLLEN OCH LÄMNA IN C-VN.PÅ MORGONEN RINGDE VAKTMÄSTAREN FRÅN KYRKAN OCH TALADE OM ATT BJÖRN FÅTT SOMMARJOBB SOM VAKTMÄSTARE I 3 VECKOR.JÄTTEKUL  SÅ FÅR HAN LITE PENGAR IALLAFALL.JAG VAR TILL OCH MED IN TILL MITT JOBB OCH LÄMNADE LÄKARINTYGET,OCH TRÄFFADE MIN NYA CHEF.VERKAR VARA EN SNÄLL OCH GO TJEJ DET LILLA JAG PRATADE MED HENNE.

HON SA ATT HON BARA HADE HÖRT GOTT OM MIG PÅ JOBBET,DÅ BLIR MAN JU GLAD.DE VILL ATT JAG SKA FÖRSÖKA KOMMA TILLBAKA,OCH SKA SE TILL ATT DET BLIR SÅ BRA SOM MÖJLIGT FÖR MIG.

DÅ BLIR MAN JU GLAD,KÄNNS SOM EN STEN LÄTTAT FRÅN MITT HJÄRTA.

JA INTE ÄR DET KUL ATT GÅ HEMMA OCH MÅ DÅLIGT OCH VARA SJUKSKRIVEN.HOPPAS ATT MAN MÅR BÄTTRE NÅN GÅNG SÅ MAN KAN KOMMA TILLBAKA OCH JOBBA OCH KÄNNA SIG SOM EN MÄNNISKA.


                                                                                           




Av Kajsa Varg - 7 maj 2009 13:55


 EN TÄNKVÄRD TEXT,VÄRD ATT LÄSA.

                                              

Din närvaro är en gåva till världen.
Du är unik och det finns bara en som du.
Ditt liv blir vad du gör det till.
Ta en dag i taget.


Se till din lycka, inte till dina bekymmer.
Du klarar allt. I dig finns så många svar.
Var förnuftig, modig och stark.                            


Sätt inga gränser för dig själv.
Många drömmar väntar på att bli verklighet.
Beslut är alltför viktiga för att utebli.
Sträva efter höjdpunkter, mål och belöningar.


Inget tar så mycket energi som att oroa sig.
Ju längre man bär ett bekymmer, ju tyngre blir det att bära.
Ta inte saker alltför allvarligt.
Lev ett fridfullt liv, inte ett liv att ångra.


Kom ihåg, att lite kärlek räcker långt.
Kom ihåg, att mycket kärlek varar för alltid.
Kom ihåg, att vänskap är en klok investering.
Livets skatter är människor . . . tillsammans.


Förstå, att det aldrig är för sent.
Gör vardagliga saker på ett ovanligt sätt.
Må bra, ha hopp och känn glädje.
Använd din tid till att sikta mot stjärnorna.

       

Och glöm aldrig,
inte för någon enda dag . . .
hur oerhört speciell du är!

                                    


                                               

                                               

                                               

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards