Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Kajsa Varg - 5 maj 2009 13:52

DET HÄR TYCKTE JAG VAR FINT.

DAGENS KLOKA ORD.

                                     
    

En snöflinga är inte så mycket, men se vad de kan göra när de håller ihop!

Av Kajsa Varg - 5 maj 2009 12:51

                 

Men herrejestanes,satt med datorn i knät imorse och spelade lite spel,vad händer jo! jag somnade.Men nu blir det full rulle, Chisa och jag ska på en prommis,sen ska vi öva lite i trädgården med utställningskopplet,stå fint och hela den där biten.

Sen ikväll ska Emelie åka på Mary Kay visning,då ska jag vara barnvakt nere i Almunge till lilla Embla.

Dom sov över här hos oss inatt,och imorse när hon vaknade så står Embla uppe i trappen och ropar..MAMMA kom och hämta ungen.Tycker att det är lite läskigt att gå ner för trappen,bara för att jag har sagt att man ska gå försiktigt för man kan ramla.

Idag har vi en kall grå regnig och blåsig dag,usch! fick ha täckjackan på mig ute idag.
 

Av Kajsa Varg - 5 maj 2009 08:31

Ja då har det blivit ännu en ny dag,och barnen har åkt till skolan.

Tid har jag fått till veterinär X-el i nästa vecka för att ta bort tandsten på Chisa.

Ätit gröt på morgonen har jag också gjort,jag som bara tar en kopp kaffe annars men gott var det.Kaffet det står nybryggt i köket och det doftar så gott.Idag ska Ellen till Grönlunds golfbana efter skolan,de har så skolbarnen ska få prova på och spela golf några gånger framöver.Det är ju jättebra att de får prova och det som är ännu bättre det är att det är gratis.Nej nu ska det bli gott med en kopp kaffe.

Ha en skön dag allesammen.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards