Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Du är unik.

Av Kajsa Varg - 17 april 2009 20:38
Glitter Graphics - GlitterLive.com

Din närvaro är en gåva till världen.
Du är unik och det finns bara en som du.
Ditt liv blir vad du gör det till.
Ta en dag i taget.



Se till din lycka, inte till dina bekymmer.
Du klarar allt. I dig finns så många svar.
Var förnuftig, modig och stark.



Sätt inga gränser för dig själv.
Många drömmar väntar på att bli verklighet.
Beslut är alltför viktiga för att utebli.
Sträva efter höjdpunkter, mål och belöningar



Inget tar så mycket energi som att oroa sig.
Ju längre man bär ett bekymmer, ju tyngre blir det att bära.
Ta inte saker alltför allvarligt.
Lev ett fridfullt liv, inte ett liv att ångra.



Kom ihåg, att lite kärlek räcker långt.
Kom ihåg, att mycket kärlek varar för alltid.
Kom ihåg, att vänskap är en klok investering.
Livets skatter är människor . . . tillsammans.



Förstå, att det aldrig är för sent.
Gör vardagliga saker på ett ovanligt sätt.
Må bra, ha hopp och känn glädje.
Använd din tid till att sikta mot stjärnorna.



Och glöm aldrig,
inte för någon enda dag . . .
hur oerhört speciell du är!



 
 
Lena

Lena

17 april 2009 22:02

Tack Karin!sån fin dikt!ja ett glas vitt har jag tagit,men tyckte det inte var så gott.Har suttit och kikat på Tv:n i flera timmar och bara kopplat av,så skönt!och med Alina i knä förstårs,jag får då aldrig sitta själv för denna knä hund,hihi!Hoppas att du har det lugnt och mysigt,och ost & kex låter väldigt gott.Sköt om dig väl!
Kram vännen.

Och det här med folk som pratar strunt,skulle aldrig bry mig,precis som du skriver,man vet ju själv hur man är och vad man gör,hihi!!!!

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

17 april 2009 23:21

Hej Vänner!
Har ni gjort något roligt idag? Det tror jag det! Chisa är ju så söt... Och jag måste ju säga att du är oerhört duktig med bloggen, Karin! Så fint med alla dessa bilder, osv... Jättefint! Ville bara säga det... Vi äääälllssskkkaaarrr er!

Förresten, tänkte fråga en sak nu, som jag frågade Lisa också idag. Tänkte om du, Ewa, Lena, Jaana & Lisa kunde komma till Stora Stockholm i december, det är en hundutställning... Skulle vara superkul, om alla kunde vara på samma ställe och prata "pudel", tänk så kul vi skulle ha! Vad tycker du om idéen? Tror det är bra att börja planera in något snart, för det blir ju så mycket fullbokningar vid jul där...

Men nu ser vi ju fram emot sommaren!

Kram på er... Älskar er, som sagt!

Kramiz,

//C&L:-)

http://latte

 
janet65

janet65

18 april 2009 02:25

din blogg är jättefin med fina bilder och rolig och intressant läsning och din bakgrund är jättefin. tycker om din blogg. javisst är det mycket skit som händer. kram men jag slutar aldrig att bry mig.

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

18 april 2009 12:00

Vad fina ord(:
Kram Ann

http://ann.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards