Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Kajsa Varg - 10 april 2009 20:47

Här kommer ett krya på dig,till alla som har den här förbaskade hostan.

Janet65, Lena, Lisa.och alla ni andra.Tyckte den var så söt,varsågoda med lite tro så ???? :))

                                           

Av Kajsa Varg - 10 april 2009 17:22

                                                 

Vilken underbar dag värme o solsken, vad kan man mer önska sig.Mina syskon,min far och min dotter och barnbarn har åkt till Östhammar till min mor,som där ligger på sjukhus.Syrran har fixat påskmat som de tagit med och ska äta med mor där.Det var en önskan att vi skulle komma allihop,när hon inte kan komma hem o äta med oss. Men är ju så hemsk i min förkylning så jag får vänta med att åka dit.Hoppas att de får en skön stund tillsammans.

Nu väntar maten,så nu tar jag ett break.

Jag önskar er alla vänner en skön avkopplande kväll.Med  mycket mys.

En vän som jag önskar ska få mycket kärlek och ömhet och mycket mys.

Vännen en vacker dag så dyker din prins upp,fortare än du anar.Du är en underbar bloggarvän och människa med hjärtat på rätta stället.


                            

Av Kajsa Varg - 10 april 2009 17:13

Ett vackert påskkort från goa Janet65.Det tackar jag för snälla du.


Ett fint påskkort från Latte och hans matte,som de gjort själva.Tack snälla underbara Latte o Carolina.

 





Av Kajsa Varg - 10 april 2009 01:40


Nu blir det en varm o go irish coffe,skönt för halsen får jag hoppas.Sen är det dags för sängen.Sen måste man ju bara hålla tummarna för Jaana som imorgon ställer sin fina Dexter.

 Natti Natti allesammen.Sussi Gott.


              

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards