Kajsa-Varg.

Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Mina kärringar.

Av Kajsa Varg - 9 april 2009 21:50




 

Min Agnes                                  Linnea                               Samuel


Dagen har varit lugn,var till läkaren på återbesök och tog prov på mina blodfetter.Min mor hade nämligen väldigt höga blodfetter sa hennes  läkare och det kunde visst vara ärftligt,så min läkare tyckte att jag och mina syskon skulle kolla upp detta.

Sedan hem och käka alvedon och lägga sig en stund,sån här förkylning var det länge sedan man hade.Hostan är värst man kan ju hålla på hela nätterna nästan,Vem tror ni höll låda i väntrummet hos läkaren jo det var jag det dom kom ut och funderade vem det var som hade sån hemsk hosta.

Sen åkte gubben o sonen in till Uppsala för att storhandla,och jag fixade Agnes för hon skulle ju gå påskkärring med 2 kompisar.

Skjutsade ner henne sen till kompisarna,under tiden blev det lite vila igen.

Chisa är för go hon,så fort matte går och lägger sig så hoppar hon upp och lägger sig tätt intill som hon bara kan.

Hon är matte trogen.Senare så kommer det tre kärringar och ringer på dörren,bara att hämta godiset.

Ska försöka få in lite kort på kärringarna.

Imorgon tidigt i ottan ska gubben skjutsa ena sonen till Uppsala,därifrån åker sonen med sitt bandylag Sirius innebandy till Göteborg över helgen där de ska spela cup.Han är målvakt,men har varit skadad nästan hela bandysäsongen så vi får väl se om han får stå nåt.


Ha nu en skön och avstressande påskhelg,med mycket SOL alla bloggarvänner och var rädd om er.

hoppas att vädret blir bättre för just nu hos oss utanför uppsala är det sån tjocka (dimma)så man ser inte mycket.


 Mitt älskade barnbarn Embla som påskat för mormor o morfar sen vidare till farmor o farfar.Hon fyller 2 år i slutet på Maj.

 
 
Carolina & Latte

Carolina & Latte

9 april 2009 23:40

Vilka sötingar! Förstår att mamma är stolt!

Nu ska vi sova, imorgon blir det ju utställning:-)

Kram!

//C&L:-)

http://latte

 
janet65

janet65

10 april 2009 00:40

MEN VILKA UNDERBARA PÅSKKÄRRINGAR ALLTSÅ, JÄTTESÖTA MÅSTE JAG SÄGA, DET ÄR UNDERBART MED BARNBARN, NU LÄNGTAR JAG EFTER HENNE LUNA ÄR 1.5 ÅR OCH EN RIKTIG ÄNGEL. HÅLLER TUMMARNA FÖR ATT DIN HOSTA GER SIG SNART, DET ÄR INTE ROLIGT, SJÄLV HAR JAG HOSTAT SÖNDER ETT REVBEN OCH DET GÖR ONNNNNNNNNNNNT MEN MEN SÅ ÄR DET. KRAMEN PÅ DIG.

http://janet65.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

10 april 2009 08:14

Vilka underbart söta påskkärringar!
Självklart får du länka till mig!
Ha en riktigt skön påskhelg!

http://husprojektet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Varg - 7 mars 2012 08:39

Som vanligt så kommer man lite på efterkälken när man inte är inne så ofta,men iallafall så var jag till stallet häromdagen och det var så mysigt. När jag gick ut till hagen för att hämta Ozzy så kom han emot mig på en gång så ut som han väntat på ...

Av Kajsa Varg - 2 mars 2012 15:41


Var med i en utlottning hos Pisan på ett fint halsband som hon gjort,men vad glad jag blev när hon sedan meddelade mig att jag hade vunnit det.När man minst anar det så dyker turen upp. Ska lägga in en bild på det fina halsbandet så fort batteriern...

Av Kajsa Varg - 13 februari 2012 11:27

Ja det blir långt mellan varven,tur att man hittar tillbaka ibland;-) jag har börjat på akupunkturen igen för mina krämpor,lilljäntan är sjuk igen och bidde ju inte bättre så till slut gav jag mig inte så hon fick en dos stark penecillin som hon nu s...

Av Kajsa Varg - 28 januari 2012 16:36

Igår var det på min lott att ta hand om Ozzy,min dotter skulle till Örebro på konsert med sin kompis Ronja och hennes föräldrar. mockat skit,laddat höväskorna och gjort kvällsmat och laddat mat till imorgon.Sen borstat och fixat Ozzy fin ,för att s...

Av Kajsa Varg - 19 januari 2012 16:11

Igår var jag in på bloggen och skrev ett långt inlägg,när jag sedan skulle spara så försvann allt jag hade skrivit co sen var inte sidan tillgänglig. Fasen vad arg jag var,men nu får  vi hoppas att det fungerar idag. Idag har man inte gjort så my...

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards