Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Kajsa Varg - 28 mars 2009 15:11

                                                  
           Vad gör jag för fel,kan ej få in en bild

                                                  
           över inlägget och en bild under?

                                                  
          

Av Kajsa Varg - 28 mars 2009 14:39


                                                  
      

                



Usch vilket tråkigt väder,grått o eländigt.Igårkväll var jag ner till Thun`s klädes affären vi har där vi bor.Köpte en stickad tröja ibomull(så skön)en blus och en svart tunika,vi ska ju ut och äta med gubbens syster och deras kusiner med respektive.Men har bara ingen ork över,allt känns bara så jättejobbigt,skönast att va hemma med barnen.

Sen har jag ju ingen som kan vara hemma med minsta tjejen,och då är det genast lättare att dra sig ur.Men vi får väl se hur det blir när kvällen kommer.

Bror min och äldsta grabben har åkt för att hälsa på min mor,Björn sticker med flyget till Malta tidigt i morgon bitti och ville därför besöka henne.

Sen kommer han inte hem förrän i Juni/Juli,Björn har ju varit lite rädd för att åka o besöka henne tycker att det är otäckt med sjukhus.

Nej nu ska jag fixa lite mat mellan grabben är på hemgång och är hungrig.

Mammas goda köttfärslimpa mums.Ha det så gott som ni bara kan alla goa medmänniskor.




Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards