Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Kajsa Varg - 27 mars 2009 23:11

Nu ska jag kika runt lite hos er andra,men vill önska av hela mitt hjärta att ni får en skön helg med mycket mys.

Ha de gott alla medmänniskor, sköt om er.

Av Kajsa Varg - 27 mars 2009 22:41



Ett stort GRATTIS till Magnus och hans danspartner Annika.Två jättehärliga personer.

Av Kajsa Varg - 27 mars 2009 22:01


Har nu kikat på Let`s dance,oj vad de var duktiga.

Otroligt bra låtar precis i min smak,Lailas dans var riktigt proffsig och som sagt en bra koreografi.Och tänk klänningen med Kizz på den skulle man ha.Skitsnygg om man får säga så.Åh Magnus vad säger man, han är ju så jätteduktig och han ser ut att dansa så lätt med denna maffiga kropp,och den lilla fina rumpan.Faktiskt värdiga båda 2.

Såå  vem vinner ???


Av Kajsa Varg - 27 mars 2009 18:29

Såååå trött idag,skulle upp tidigt men när ungarna åkte till skolan gick jag o Chisa o la oss en stund.Vips så hade man somnat,tur så ställde jag klockan så jag inte skulle sova för länge.

Men att gå och lägga sig en stund är det värsta man kan göra,fy så seg o trött man bli.

Men sagt och gjort,snabbt i duschen måste fräscha upp sig så man blir pigg.

Iväg till min jobbar kompis Eva,vi skulle gå på promenad med hundarna.

Det var soligt men attans vilken blåst,Chisa och Minna en japansk spets gick jättebra ihop.Vi gick en ganska lång promenad endes en skogsväg,så hundarna fick springa fritt.

Det var verkligen skönt för både mig och Chisa och komma hemifrån ett tag,har ju lite svårt att ta mig ut och hälsa på.Det blir de vanliga promenaderna hemma med Chisa bara.

Efter vi hade varit ute blev det kaffe med en massa prat,hade sån tur att hennes dotter Carolin fyllt år igår så det blev smörgåstårta till.Mums va gott det var!

Men usch va kallt det blivit och nästan storm ute huga.

Sen får man väl bänka sig framför tv:n och se vem som vinner let`s dance.

Ha det gott och en skön helg önskar jag er alla medmänniskor.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards