Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Kajsa Varg - 18 mars 2009 22:58

Nu ska jag iväg och hämta ungar som varit i Uppsala och sett på bio,sen blir det en kopp te och sen är det sängen.

Godnatt alla medmänniskor

Av Kajsa Varg - 18 mars 2009 22:08

Här kommer lite kort på Chisa nybadad och nyfriserad.Ny luktar hon så gott.

Sen snödropparna som blommar överallt i trädgården nu.

Nu har vi en härlig tid att gå tillmötes.NJUUUUT så mycket ni bara kan.


 .

Av Kajsa Varg - 18 mars 2009 18:27


Håll livets låga vid liv!!!!Ta gärna med dig den till din blogg!!

låt den aldrig slockna.


Av Kajsa Varg - 18 mars 2009 17:50

Ja då var vi klara med Chisas bad,ojojoj vad duktig hon var när jag tvättade o duschade henne såg faktiskt ut att njuta av det.

Sen tog det 2,5 timme att torka och borsta/kamma ut pälsen,då har jag inte räknat in tiden på tvättning så nog tar det tid men det är värt hon är nu så mjuk och luktar gudomligt gott champo Ewa/primapore och balsam Espree lavendeldoft har jag för mig det var.Men som sagt hon skulle behöva en klippning ser knappt vad som är fram eller bak på henne.

När jag nu höll på med detta så fick äldsta sonen göra mat,jätteskönt att få sätta sig och äta vid dukat bord o få slippa laga maten själv.

Ellen är och rider tyckte det skulle bli så roligt att få rida i solsken,tyckte att hon inte behövde så mycket kläder på sig sen ville hon ha sommarkängerna att rida i.Men det blir alltid kallt framåt kvällen.

Då var morsan framme med sina förmaningar om att klä sig varmt.

I skrivandets stund så har Chisa lagt sig på sin hjärtkudde bredvid mig,hon blev nog riktigt trött efter att hon va på skönhetssalong hos matte.Hon sover riktigt djupt så hon till o med snarkar.

Tar nu rast och fixar en god kopp kaffe,è alltid gott på maten.






Av Kajsa Varg - 18 mars 2009 12:57



Ja så här går det, när man inte lärt sig allt.Den stora rumpan skulle ju komma under det förra inlägget.

Men se det gick inte.


Av Kajsa Varg - 18 mars 2009 12:01


 




 Idag har vi verkligen vackert väder,solen skiner och klarblå himmel.

När jag satt och drack mitt f.m kaffe kom en nässelfjäril och flög utanför fönstret.

Men stackarn har blivit lurad att komma fram i förtid,han får väl gömma sig varmt innan kvällen.

Idag har jag borstat Chisa och plockat rent på hår i öronen.

Sen en promenad i solen och  sen bär det in i duschen.Sen får jag ringa X-l för hon får så mycket tandsten,det blir 3:e gången vi tar bort tandsten.

Har ju köpt krossade alger som hon har ätit ett tag nu,så andedräkten har blivit bättre och jag tycker mig se en förbättring på tänderna.Men ska man försöka ställa henne så är det nog bäst om hon har fina tänder.

Nej nu är det dags för en promenad vi hörs.




Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards