Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Kajsa Varg - 20 februari 2009 21:56

             Ja då var man hemma från stan(Uppsala)Fick iallafall tag på några presenter till lillsnuttan.Det blev ett spel,Sen har det kommit någon ny lera för barn på marknaden som inte torkar i luft.En sådan förp.med hästformar köpte vi.Ritbok med sudd och ett par silverörhängen jättesöta ,2små hjärtan som hänger på en kort o en lång kedja.Sen blev det lite annat smått o gott. Tyvärr hann jag ju förståss inte på Ikea,får köpa mattallrikar en annan dag.Sen köpte vi en flaska vin rött,Sen har jag ju fin choklad hemma som jag fick av jäntan när jag fyllde.Så till kvällen blir det rött vin o choklad framför tv-n.MUMS

 


              

Av Kajsa Varg - 20 februari 2009 16:10

 Vilken underbar dag,fåglarna sjunger o solen skiner så varmt och skönt.Var iväg till Almunge en sväng,Björn äldsta grabben skulle klippa sig hos vår one and only Anita .Ingen annan får sätta saxen i Björns hår.Under tiden tog jag en sväng på Långsjön med Chisa,vi tränade fot inkallning m.m.Sen lekte vi en stund tills,det börgade låta under isen,det dånade o ljungade.Lät riktigt läskigt faktiskt.Chisa blev väldigt fundersam,och då tyckte jag det var dags o gå mot stranden.Vi satte oss vid en båt o gottade oss i solen,helmysigt varmt o gott.Nej nu tror jag att våren är på väg "hoppas jag"Fåglarna är det full fart på utanför köksfönstret och talgoxen sjungert sin vårsång.Nej nu måste jag in i duschen!Ska in till Uppsala o köpa present.Sen blir det väl en sväng in på Ikea också innan man åker hem.Ha en fortsatt skön dag,och sätt er i solen blunda o lyssna på fåglarnas sång då känner ni att våren är på väg. 

Av Kajsa Varg - 20 februari 2009 00:28




Ja inte kunde jag sova inte,har nu suttit istället o provat lite färger osv.på bloggen.Försöker också att få den söta ängeln att röra på sig.Men sen baske mig bär det av till sängen.Sov gott alla natt ugglor.













Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Skapa flashcards