Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Kajsa Varg - 17 februari 2009 17:49

 Ja idag bar det av till doktorn,skulle dit på återbesök.Har ju inte sovit så mycket bättre,så jag skulle ta en tabl.till och ta den tidigare på kvällen.Ja då är det väl bara vänta o se och hoppas jag kommer att må bättre.Undrar jag om det här med sömnen har något samband till min värk i kroppen som jag nu har haft i många år.Men det är ju så galet,det här med värken, har tagit prover flera gånger men det visar ju inget.Tänk om kroppen kunde lysa rött så det syntes hur ont man har.Känns ju inte roligt när de inte hittar något o sen syns det ju inte hur ont o jobbigt man har det.

Ja nu är det ju sportlov,och då bjöds det på bio i Röda Kvarn kl.12 här hemma.

Ellen skulle gå med sin kompis,så de var så snälla så lillasyster Agnes fick också följa med.Åkte ner i tid så de skulle vara säkra på att få plats.Men det var nog gott om plats,för vad jag förstod så hade de sänt bio från morgonen för barnen på dagis osv..En riktigt heldag för röda kvarn.Bolt har jag för mig filmen hette.Under tiden satt vi gubben o jag o drack kaffe hos älsta jäntan.Efter filmens slut, så var barnen till sina kompisar o lekte.Gubben skulle ut o springa,han tränar ju till Göteborgsvarvet.Nog behöver han träna alltid om han ska orka för ack vad han lagt på sig i vinter.Men han e ju duktig som kommer igång.Sämre med en annan som bara får fingergymnastik.Nej nu ska jag gå och ta mig en god kopp kaffe med en LITEN bulle.Måste passa på när det är tyst i huset,innan barnen o gubben kommer hem.Då blir det livat ska jag säga.Gubben är nämligen o hämtar dem.Ska vi ta oss någonstans, o barnen till sina kompisar så måste man ha bil.Allra helst när man ej har buss kommunikationer.Ska nu ikväll om jag hinner försöka få in lite länkar, till några bloggar som jag tycker är helt underbara att läsa.Och sen lite hemsidor till pudeluppfödare o icke uppfödare.

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards