Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Kajsa Varg - 16 februari 2009 17:41

Halloj !där ute alla bloggarvänner,hoppas att ni haft en fin dag idag.Ja tänk vilken tid det kan ta,men skam den som ger sig.Nu har jag äntligen fått till en presentationsbild.Tänk att jag klurade ut hur man skulle få till det före gubben min,oj!va mallig jag blir.Är ju inte lätt alls det här,men får ta det steg för steg.Idag har jag inte gjort mycket,bara tagit det lugnt.Ska till doktorn imorgon,har varit sjukskriven ca:2veckor tror jag det är.Haft svårt att sova,sovit kanske 2-3-timmar per natt bara.Sen jag var till dr.har jag sovit bättre när jag väl somnat,men inte tillräckligt kanske blivit 4-5 tim/natt nu.

Men är så slut om dagarna känns som både huvud o kropp inte fungerar/orkar längre.Men hoppas på att jag snart blir bra,längtar så att få känna mig normal så jag orkar komma tillbaka till jobbet.

Nog om dessa tråkigheter,Ska nu försöka att lägga in lite kort som jag fotat.Ser ni nått på sidan,ja!då har jag lyckats.Annars tar vi nya tag imorgon.


Av Kajsa Varg - 16 februari 2009 00:00

            

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards