Kajsa-Varg.

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Kajsa Varg - 14 februari 2009 22:54

Ja då har jag satt igång med en blogg,som så många andra.Men det är inte lätt att fårstå,och få ihop det.

Har ju för inte länge sen börgat försöka mig på datorer,och det går väl framåt men trögt.Sen alla dessa datatermer som finns,som jag har så svårt med.Usch ja! det är svårt att lära gammla hundar sitta.

Idag har gubben varit med äldsta sonen på Seminarium om utlandsstudier.Det hade varit en givande dag,Så vi får se vad han väljer förnågot.Men först o främst ska han ta en Cambridge examen i engelska i England.

Ellen har idag varit o ridit i skogen med Anna,en jättebra dag hade de också haft,men kallt.

Minsta tjejen Agnes o jag och vår Lilla pudeltjej Chisa  har varit ute o åkt pulka,ja Chisa åkte förståss inte pulka hon sprang med Agnes när hon åkte.En underbart fin dagn har det varit.

Sen på kvällen käkade vi gott allihop Lax pommes-stripes med god laxsås till och 1glas vin till mums,Barnen åt ju naturligtvis inte lax så där blev det Chicken-bits o mjölk.

Sen kaffe o gotta till barnen när låtarna till melodi festivalen spelades upp.Men var är de alla bra låtarna,men Ugglas låt är bäst hitills.Fin text o musik.

Ja då har man klarat av 1:a bloggardagen.Får vi se om jag hittar hit imorgon är en annan dag:) Hihi finurligt va.   

Presentation


Kajsa-Vargs Blogg.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Klockan.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Här kan du skriva lite mer privat.


Ovido - Quiz & Flashcards